וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תובע האיגוד דורש קנס למכבי תל אביב ומאיים בהפסד טכני

עודכן לאחרונה: 6.6.2023 / 17:49

לאחר שניסיונות למצוא פשרה נענו בשלילה על ידי הצהובים, בית הדין יכריע בסוגיה. המארחת שמסרבת למתווה המנהלת להושבת האוהדים לא תסתכן בהפסד טכני אם תחויב בהעברת כרטיסים, ודורשת להעמיד גם את הפועל תל אביב לדין

מחוץ לקווים: אהרל'ה ויסברג על סערת הכרטיסים בגמר הפלייאוף בכדורסל/מערכת וואלה!

ההכרעה לגבי העברת הכרטיסים של מכבי תל אביב להפועל תל אביב למשחק מספר 1 בגמר הסל עברה לבית הדין. כתב אישום חמור הוגש היום (שלישי) על ידי תובע איגוד הכדורסל עו"ד איתמר ליפנר, שדורש לקנוס את מכבי תל אביב ומאיים בפסיקת הפסד טכני כפי מורה תקנון האיגוד, כל עוד הצהובים יעמדו על סירובם להעביר כרטיסים לאוהדי הפועל תל אביב.

כפי שפורסם הבוקר בוואלה! ספורט עוד לפני הגשת כתב האישום, הדיון עתיד להתקיים רק ביום רביעי בשעות הבוקר בשל אילוצים של הדיינים, וזאת למרות העובדה שהמשחק אמור להיערך כבר בעוד יומיים (חמישי, 21:15).

שמעון מזרחי, מכבי תל אביב. לירון מולדובן
בית הדין מתערב לנוכח סירובם של הצהובים. שמעון מזרחי/לירון מולדובן

התובע הבהיר כי למכבי תל אביב עוד ישנה הזדמנות להעביר את 1,500 הכרטיסים כמקובל ולהימנע מהעמדה לדין, אחרת ידרוש לקנוס אותה בגין התנהות בלתי הולמת. התובע גם דרש להעביר את האחריות על המשחק למנהלת הליגה לאור הנסיבות החריגות וסירובה של מכבי תל אביב לקחת על עצמה את ניהול האירוע, כך שהמנהלת תהיה אמונה בין השאר על הושבת הקהל ביציעים ויצירת הפרדה בין הצדדים.

התובע גם איים כי "אם תעמוד מכבי תל אביב בסירובה, תמשיך לעשות דין לעצמה ולא תעביר להפועל תל אביב את הכרטיסים מכוח התקנון, איאלץ להעמידה לדין בגין הפרת תקנון האיגוד, על כל המשתמע מכך (לרבות הפסד טכני אוטומטי מכוח תקנון המשמעת)".

גורמים במכבי תל אביב העריכו כי אם בית הדין יחייב אותם בהעברת הכרטיסים, הם יעשו כך ולא יסתכנו בהפסד טכני. במכבי תל אביב לא מוכנים לשמוע למתווה המנהלת, נכון לעכשיו, שמעוניינת שאוהדי מכבי תל אביב לא ישבו מתחת לאוהדי הפועל תל אביב בהיכל מנורה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אוהדי הפועל תל אביב. שלומי גבאי
יגיעו לדרבי? אוהדי הפועל תל אביב/שלומי גבאי

לכל אורך הבוקר במנהלת הליגה ניסו להגיע לפשרות מסוימות עם מכבי תל אביב בנושא, אך כל הפשרות נענו בשלילה. חברי הנהלה של איגוד הכדורסל וכן דירקטורים של מנהלת הליגה ניסו להיות הגורם המגשר שישים סוף לסאגה, אך הצהובים עומדים בשלהם ודורשים שעל מנת להעביר את הכרטיסים, הם דורשים גורם שיהיה אחראי לכל מפגע. במכבי גם דחו את האפשרות שמנהלת הליגה תהיה אחראית, ותחלק את היציעים לפי החלטתה.

במקביל, במכבי תל אביב התלוננו נגד הפועל תל אביב וכך נכתב מטעם המועדון בתגובה למכתבה של הפועל תל אביב לתובע: "לא יעלה על הדעת שמיעוט קטן ואלים של 'אוהדים-פורעים' יסכן חיי אלפים, ירתיע משפחות ואנשים מן היישוב להגיע למשחקי כדורסל, וישבש מן היסוד את קיומו של אירוע ספורטיבי. מכבי תל אביב שבה והתריעה במכתבים מפורטים בפני כל הגורמים המוסמכים - השרים לעבודה ולביטחון פנים, מפקדי מחוז המשטרה והכבאות, ראשי האיגוד והמנהלת. בנסיבות אלה, חיוב מכבי תל אביב למכור כרטיסים לאוהדי הפועל תל אביב, כנדרש בתלונת הפועל תל אביב, יהיה מעשה איוולת, בלתי הגיוני ובלתי סביר בעליל, נוכח הסכנה הברורה והמיידית לחיי אדם. וכח אחריותה של הפועל תל אביב להתנהגותם משולחת הרסן של אוהדיה, יש להעמידה לאלתר לדין משמעתי, ולפסוק כי מכבי תל אביב תהיה מנועה מלמכור כרטיסים לאוהדי הפועל תל אביב במשחקי הבית של מכבי תל אביב".

המנהלת ביקרה את התנהלות מכבי תל אביב גם הבוקר כשהודיעה: "אנחנו קוראים למכבי תל אביב להעביר את כמות הכרטיסים הנדרשת להפועל תל אביב לפני שהנושא עובר להכרעת בית הדין. יחד עם זאת, אנחנו דורשים משתי הקבוצות לדאוג לסדר מופתי עם הקהלים שלהם על מנת להעביר את הסדרה באופן ספורטיבי ומכובד. במידה שיהיו הפרות סדר מכל סוג שהן נפעל להטלת עונשים כבדים, כולל עונשים שישפיעו על הסדרה הנוכחית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully