וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמר הבריטי זלזל, לוקאקו לא נשאר חייב: "מי זה?"

רגע לפני גמר ליגת האלופות בין מנצ'סטר סיטי לאינטר (שבת, 22:00), אוהד התכולים נואל גלאגר לעג: "היא הקבוצה הכי חלשה מהאופציות שיכולנו לקבל". החלוץ הגיב: "לא אכפת לי"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.6/ספורט1

בעוד שלושה ימים (שבת, 22:00) תישמע שריקת הפתיחה באצטדיון באיסטנבול לגמר ליגת האלופות בין מנצ'סטר סיטי לאינטר. שתי הקבוצות כבר בשיא ההכנות ולקראת סוף השבוע ימריאו לטורקיה לקראת הקרב על הגביע עם האוזניים הגדולות.

ההתרגשות בשני המועדונים עצומה, כשהנראזורי יוכלו להניף את גביע אירופה בפעם הרביעית בהיסטוריה, בעוד אלופת אנגליה תוכל להשלים טרבל היסטורי עם זכייה ראשונה אי פעם. בין הקבוצות אין יריבות היסטורית ענפה, אך הטראש טוק החל כבר בין אחד האוהדים הותיקים של סיטי לבין חלוץ אינטר, רומלו לוקאקו.

עוד בכדורגל עולמי

נואל גלאגר זמר בריטי במהלך המשחק בין מנצ'סטר סיטי לבין האדרספילד. רויטרס
לא סופר את אינטר, לוקאקו לא ספר אותו. גלאגר/רויטרס

נואל גלאגר, זמר וחבר להקת "אואזיס" לשעבר, הידוע באהדה (והשנאה) יחד עם אחיו ליאם לקבוצה ממנצ'סטר, סיפר לקראת הגמר כי הוא "שמח שהקבוצה שעלתה לגמר מהצד השני היא אינטר, כי היא הכי חלשה מכל האופציות שהיו עוד ברבע הגמר".

החלוץ הבלגי של מחזיקת הגביע האיטלקי לא נשאר חייב לזמר הבריטי והגיב: "נואל גלאגר? מי זה? בכנות, לא אכפת לי מה אומרים. אני רק מרוכז באינטר ובמטרה שלנו לעשות את הטוב ביותר בדרך להיסטוריה. האמנתי מהרגע הראשון שזה אפשרי ואני חושב ככה גם עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully