וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אוהדי נאפולי החזירו לספאלטי הגה שגנבו לו לפני שנה וחצי

האולטראס איימו על המאמן ב-2021 שיקבל בחזרה את ההגה הגנוב אם יתפטר, כעת הם "עמדו בהבטחה" לאחר האליפות והעזיבה. צפו במפגש עם רעולי הפנים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.6/ספורט1

לוצ'אנו ספאלטי הצליח להגשים העונה את החלום הכי גדול של אוהדי נאפולי, כאשר הוביל את הקבוצה מדרום איטליה לאליפות שלישית בהיסטוריה וראשונה מזה 33 שנה - אז גיבור הזכייה היה דייגו מראדונה. התכולים שייטו והוליכו את הטבלה לכל אורך העונה בדרך לאחת האליפויות הדומיננטיות שנראו בארץ המגף בשנים האחרונות, והדבר שדרג את מעמדו של ספאלטי ליקיר העיר.

עם זאת, אוהדי הקבוצה ובעיקר אלה השרופים מהאולטראס לא תמיד היו נחמדים אל המאמן. באוקטובר 2021, כאשר היו מתוסכלים ממצב הקבוצה ורצו בעזיבתו, גנבו חברים מארגון האולטראס את ההגה ממכוניתו של ספאלטי לצד מספר תקליטים. לאחר מכן תלו שלט: "ספאלטי, נחזיר לך את הפנדה (סוג הרכב), כל מה שעליך לעשות זה להתפטר".

ספאלטי כידוע החליט להיפרד מנאפולי בתום שיחות הארכת חוזה כושלות עם הנשיא אאורליו דה לאורנטיס ולקח שנת שבתון, ולאחר סיום העונה הגיעה ההזדמנות לתקן על מה שנעשה למאמן העוזב.

האוהדים פגשו את המאמן והביאו לו אריזה של מתנה, וכשפתח אותה ספאלטי הוא מצא בה את ההגה מהמכונית הגנובה. הצדדים נפרדו ברוח טובה, כאשר ספאלטי המחויך מחבק את האוהדים רעולי הפנים. לפי הדיווחים חברי הארגון שבסרטון אינם אינם אלא שגנבו את ההגה לפני שנה וחצי, אלא "התחפשו" לגנבים לשם המחווה, כאשר לאחר החיבוקים הם גם הסירו את כיסוי הפנים. בכל אופן, אין ספק שזו דרך מקורית לעמוד בהבטחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully