וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהותקף על ידי אוהדי רומא: אנתוני טיילור זכה לכבוד מלאציו

הקהל של יריבת הג'אלורוסי חיזק את השופט האנגלי שכמעט נפגע עם משפחתו בשדה התעופה וקרא להעניק לו חבר מועדון לשם הוקרה: "נערוך ערב עבורו, הוא מוזמן להגיע ליציע במשחקים שלנו"

תקציר גמר ליגה אירופית: סביליה - רומא/ספורט1

אחרי ההפסד של רומא לסביליה בגמר הליגה האירופית, מאמן הקבוצה ז'וזה מוריניו תועד כשהוא תוקף מילולית את אנתוני טיילור, שופט הגמר, כאשר למחרת עם הגעתו של השופט האנגלי לשדה התעופה עם משפחתו, עשרות אוהדי הג'אלורוסי ניסו לתקוף אותו ואת משפחתו עם השלכת כסא וקריאות לתקוף אותו.

המעשים המכוערים שהתרחשו בבודפשט גררו תגובות זועמות מרחבי אירופה על ההתנהגות המבישה של אוהדי רומא, אך יש מי שלקחו את האירוע צעד קדימה והפכו את טיילור ליקיר האוהדים - אוהדי לאציו, היריבה עירונית המרה של הזאבים.

בישיבה של ארגון האוהדים של הנשרים הודיעו שיהפכו את השופט האנגלי הבכיר לחבר מועדון לשם הוקרה וערב לכבודו על הדברים שהוא עבר אחרי גמר הליגה האירופית: "טיילור חווה התנהגות ברברית מצד אוהדי רומא. אנחנו מזמינים את חברי מועדון האוהדים שלנו להגיע במספרים גדולים לערב הוקרה עבור טיילור שמוזמן להגיע למשחק שלנו באצטדיון בעונה הבאה".

השופט אנתוני טיילור מותקף בשדה התעופה על ידי אוהדי רומא. מתוך הרשתות החברתיות, על פי סעיף 27 א', צילום מסך
הותקף וזכה לכבוד של מלכים אצל לאציו. טיילור ומשפחתו בעת האירוע/צילום מסך, מתוך הרשתות החברתיות, על פי סעיף 27 א'

במהלך משחק הגמר הפרובוקטיבי, בו רומא לא קיבלה פנדל שלטענתה הגיע לה, טיילור שלף לא פחות מ-14 כרטיסים צהובים - מספר שיא לגמר אירופי. לאחר ההופעה השנויה במחלוקת של השופט האנגלי בגמר, אופ"א הודיעה גם כי היא לא תחקור או תבחן את החלטות השיפוט של טיילור בגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully