וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב פנתה לתובע האיגוד בבקשה לקבל ניצחון טכני בגמר

עודכן לאחרונה: 5.6.2023 / 19:18

מכבי תל אביב לא העבירה את 1,500 הכרטיסים שלהם זכאים האוהדים האדומים, מנהלת הליגה שסירבה להפעיל סעיף של "מצב חירום" לבקשת הצהובים איימה: "כל האופציות פתוחות על השולחן"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.6/ספורט1

הפועל תל אביב פנתה לתובע האיגוד בבקשה לקבל ניצחון טכני על מכבי תל אביב בסדרת הגמר. הנהלת איגוד הכדורסל החליטה היום (שני) שלא לדון בבקשת מכבי תל אביב להפעיל סעיף של "מצב חירום" בשנתיים הקרובות על משחקי הדרבי ומכיוון שהאדומים לא קיבלו את 1,500 הכרטיסים שמגיעים לאוהדיהם על פי התקנון, הם פנו לתובע בדרישה שיוענק להם ניצחון טכני.

מנהלת הליגה, חשוב לציין, תומכת בדרישת הפועל תל אביב לקבל כרטיסים והודיעה: "לצערנו ולמרות דרישתנו, מכבי תל אביב מסרבת להעביר כרטיסים להפועל תל אביב, הקבוצה האורחת למשחק 1 בסדרת הגמר. דבר זה אינו מקובל עלינו, מנוגד לתקנון המנהלת, נוגד לרוח הספורט ופוגע בכל אוהדי ואוהדות הכדורסל. המנהלת שומרת לעצמה את כל האופציות פתוחות על השולחן כולל אופציות חוקיות. כמו כן, במידה וקבוצה כלשהי אינה מסוגלת לארח משחק ביתי בליגה או בפלייאוף, נצטרך לתת על זה את הדעת. חבל לנו שחגיגת הכדורסל לה כולם ציפו נפגעת כך".

קהל הפועל תל אביב. דני מרון
קהל הפועל תל אביב/דני מרון

עוד כדורסל

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

הבקשה של מכבי תל אביב הגיעה בעקבות מכתבים שהועברו למועדון על ידי מהנדסי היכלי הספורט ומנהל האירוע במשחקי הבית, שטוענים שהם לא יכולים לקחת אחריות על המשחקים נגד הפועל תל אביב בשל האירועים האחרונים במפגשים בין הקבוצות.

העניין הועבר לדיון מהיר במנהלת הליגה, שהתכנסה היום לישיבת זום דחופה. מכבי תל אביב הודיעה שלא תעביר כרטיסים להפועל תל אביב עד שתתקבל החלטה, אבל לאחר הדיון הוחלט שלא להפעיל את סעיף החירום ומכאן שעל הצהובים להעביר 1,500 כרטיסים כמחוייב בתקנון המנהלת, כאשר בהפועל תל אביב איימו כבר בתום הסדרה מול הפועל ירושלים כי לא יופיעו למשחק אצל היריבה העירונית אם הכרטיסים לא יועברו.

מכבי העבירה לפני הדיון באיגוד המלצה של מפקד המרחב, שטוען כי יש לשקול אי הכנסת אוהדי חוץ למשחקי הדרבי התל-אביבי בכדורסל, אבל המכתב לא שינה את ההחלטה של האיגוד.

גם בדרבי הראשון של העונה ביקשו הצהובים לא להעביר כרטיסים לאדומים, אך אלה פנו אז לבית הדין של איגוד הכדורסל כדי להפעיל סעיף בתקנון שמורה על ניצחון טכני במקרה של אי עמידה בתנאים. בסופו של דבר, לאחר התדיינות בין הצדדים בהתערבות מנהלת הליגה, העבירה מכבי תל אביב את כל הכרטיסים.

האזינו: אהרל'ה ויסברג לקראת הדרבי בגמר הפלייאוף

אהרל'ה ויסברג

יש לציין שדקות ספורות אחרי פניית הפועל לתובע בדרישה לקבל ניצחון טכני והגיבוי ממנהלת הליגה, בחרה מכבי תל אביב לצייץ בטוויטר שלה את הציוץ הבא: "היום לפני 18 שנים בדיוק: מכבי זוכה באליפות 12 ברציפות וה-45 בסך הכל לאחר ניצחון 75:112 על הפועל ת"א ביד אליהו והשלמת 0:3 בסדרת הגמר. בכך משלימים הצהובים זכיה בטרבל שני ברצף". עקיצה מצד הצהובים אם תרצו לנוכח השתלשלות האירועים ותזמון ההודעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully