וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלטה ויגו ניצחה את ברצלונה ושרדה, ויאדוליד ירדה

צמד של וייגה העניק 1:2 על האלופה, פאטי רק צימק. תיקו מאופס עם חטאפה לא הספיק לסגולים ששבו אחרי עונה לליגת המשנה אחרי 3:3 דרמטי של אלמריה בדקה ה-88 מול אספניול

סיכום אירועי השבוע בכדורגל העולמי, כולל הדרמות של גרמניה במחזור הסיום/ספורט1

עונת 2022/23 ננעלה הערב (ראשון) בליגה הספרדית, ובמנה השנייה של המשחקים ויאדוליד שבה לליגת המשנה אחרי עונה אחת בלבד בתיקו מאופס עם חטאפה. סלטה ויגו שרדה עם ניצחון על ברצלונה, קאדיס רשמה תיקו עם אלצ'ה, בטיס נפרדה מחואקין שפרש ואלמריה שרדה עם 3:3 דרמטי מול אספניול.

עוד בכדורגל עולמי

גברי וייגה סלטה ויגו. רויטרס
צמד של הילד הכשרוני. וייגה/רויטרס

סלטה ויגו - ברצלונה 1:2

המארחת הגיעה למפגש עם האלופה ללא ניצחון מאז חודש אפריל, אבל ניצלה הרכב משני של ברצלונה והצליחה לשרוד עונה נוספת בליגה הבכירה בספרד. גברי וויגה שמועמד לקטלאנים ולריאל מדריד כבש צמד נפלא (42 ו-65) כשהשני היה בצ'יפ נהדר מעל אינאקי פנייה שהחליף את מארק אנדרה טר סטגן במהלך המחצית השנייה. אנסו פאטי (79) עוד הספיק לצמק, אבל זה לא הספיק. ברצלונה סיימה את העונה עם 88 נקודות בפסגה ושלושה הפסדים ב-4 המשחקים האחרונים, בעוד סלטה במקום ה-13 עם 43 נקודות ברחבה מהתחתית ברגע הנכון.

קייל לארין ויאדוליד. GettyImages
לא הצליחו לכבוש וירדו. לארין/GettyImages

ויאדוליד - חטאפה 0:0

הסגולים היו יכולים לעלות מעל הקו האדום אם היו משיגים 3 נקודות מול אלמריה, אך יצאו ממפגש התחתית מתוסכלים למדי לאחר 0:0 משמים שהשאיר אותם מתחת לקו האדום, עם לפחות נקודה פחות משאר היריבות שלה בקרב על ההישארות בלה ליגה. במהלך מחזור הסיום היא עלתה כבר פעמיים מעל הקו האדום, בערב מתסכל במיוחד בו היא לא הצליחה למצוא את השער המיוחל, כשאלמריה נקלעה לפיגור מול אספניול, אבל הצליחה להשוות לקראת הסיום וקבעה כי ויאדוליד תשובה לליגה השנייה לאחר עונה אחת בלבד.

גונסאלו אקסלנטה שחקן קאדיס חוגג שער. Fran Santiago, GettyImages
נשארו. אסקלנטה/GettyImages, Fran Santiago

אלצ'ה - קאדיס 1:1

נועלת הטבלה כבר הבטיחה את הירידה מזמן, והיא לא הצליחה להשפיע גם על תמונת היורדות, בתיקו שסייע לקאדיס לשרוד עונה נוספת בליגה הבכירה. גונסאלו אסקלנטה (10) כבש ראשון עבור האורחת, רנדי אנטקה (37) השווה מהצד של היורדת עם שערה האחרון בלה ליגה לפחות לשנה הקרובה.

אדריאן אמברבה אלמריה. GettyImages
צמד עם פנדל דרמטי שהשאיר את אלמריה. אמברבה/GettyImages

אספניול - אלמריה 3:3

הקבוצה מברצלונה כבר ירדה לליגת המשנה ורצתה לקחת איתה את האורחת, שהצליחה לשרוד בדרמת ענק. בדקה ה-11 אל בילאל טורה נגח את הראשון של אלמריה, אך כעבור שתי דקות חאבי פואדו (13) השווה. עם פתיחת המחצית השנייה (49) רונאל פייר גבריאל הפך, לפני שאדריאן אמברבה (58) השווה ושוב נתן תקווה לאורחת. לוקה קולאושו החזיר את היתרון לאספניול בדקה ה-73 עם ביצוע נפלא, ואז הגיעה הדקה ה-86. לארג'י רמאזאני הוכשל ברחבה, השופט נקרא על ידי שופטי ה-VAR לצפות שוב באירוע והחליט לעניק פנדל לאלמריה. אמברבה (88) השווה מהנקודה הלבנה והשאיר את אלמריה לעונה נוספת בלה ליגה.

חואקין בטיס. GettyImages
נפרד בדמעות. חואקין/GettyImages

בטיס - ולנסיה 1:1

אמנם העטלפים הצליחו לשרוד במה שהיה תרחיש הזוי עוד לפני המשחק במקרה של ירידה, אך עיקר תשומת הלב הייתה לחואקין בן ה-42 שפרש וזכה למחיאות כפיים סוערות מהקהל הביתי שנפרד ממנו בצורה הראויה לאגדת המועדון. איוסה פרס כבש כבר בדקה הראשונה לזכות האנדלוסים, דייגו לופס (71) השווה וחילק את הנקודות בין השתיים.

העולות לליגת האלופות: ברצלונה, ריאל מדריד, אתלטיקו מדריד וריאל סוסיאדד.

העולות לליגה האירופית: ויאריאל ובטיס.

העולה לקונפרנס ליג: אוסאסונה.

היורדות: ויאדוליד, אספניול ואלצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully