וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד הכה שחקן שפונה לבית חולים עם זעזוע מוח, המשחק פוצץ

סערה במחזור הסיום של הליגה השנייה בצרפת: אוהד בורדו דחף את שחקן רודז שחגג שער, במקביל אוהדי לה האבר פרצו לפני הסיום כדי לחגוג עלייה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.6/ספורט1

סערה גדולה במחזור הסיום של הליגה השנייה בצרפת. בורדו הגיעה הערב (שישי) למחזור הסיום מול רודז כשהיא בעיצומו של קרב על העלייה לליגה הראשונה, אך המשחק תפס את הכותרות מסיבות לגמרי אחרות, ושליליות. הקבוצה מתחתית הטבלה שנאבקת על הישרדותה עלתה ליתרון משער של לוקה בואדס בדקה ה-22. כשהלך לחגוג עם חבריו את השער, נדחף בואדס על ידי אוהד בורדו ונפל לרצפה.

תחילה המכה שספג כובש השער לא נראתה חמורה, אך הוא נשאר מספר דקות על כר הדשא ופונה לבית החולים כשהוא סובל מזעזוע מוח. המשחק נעצר מיידית, ובמסיבת עיתונאים שנערכה זמן קצר לאחר מכן הודיע השופט על פיצוץ המשחק.

משתי זוויות שונות: צפו בשחקן רודז נדחף על ידי אוהד בורדו

לא ברור מה יהיו ההשלכות המשמעתיות, אך אם המשחק יחודש מהיכן שנעצר, בורדו תהיה חייבת להבקיע רביעייה כדי להשתוות למץ במספר הנקודות ובהפרש השערים. עבור מץ, עלייה הליגה הצפויה תהווה חזרה מהירה לליגת הבכירה אחרי שנת היעדרות אחת.

לא רק בבורדו היה סוער, אלא גם אצל מוליכת הטבלה ערב המחזור. לה האבר הייתה בדרך להבטיח את המקום הראשון וקאמבק אחרי 14 שנה עם 0:1 על דיז'ון, אך גם שם המשחק נעצר חצי דקה לסיום בעקבות התפרצות אוהדים לכר הדשא. בסופו של דבר, החליט השופט לסיים את המשחק עם 0:1 למקומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully