וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונה שנייה ברציפות: ר.ב. לייפציג זכתה בגביע הגרמני

כריסטופר אנקונקו (71) במשחק הפרידה שלו ודומיניק סובוסלאי (85) העניקו לשוורים 0:2 על איינטרכט פרנקפורט בגמר הרביעי שלהם בחמש השנים האחרונות

תקציר גמר גביע גרמני: ר.ב. לייפציג - איינטרכט פרנקפורט 0:2/ספורט1

ר.ב. לייפציג נפרדה הערב (שבת) משני שחקני מפתח בדמותם של כריסטופר אנקונקו וקונרד ליימר, אך זאת הפרידה המתוקה ביותר שקיוו לה השוורים עם זכייה בגביע הגרמני שנה שנייה ברציפות עם 0:2 על איינטרכט פרנקפורט.

האדומים עלו לגמר הרביעי שלהם בחמש השנים האחרונות במאזן של 2 הפסדים וניצחון, 2:4 בפנדלים על פרייבורג בעונה שעברה, וגם הפעם הם עשו את העבודה והשלימו את זכייתם השנייה אי פעם בתואר השני בחשיבותו בגרמניה.

עוד בכדורגל עולמי

כריסטופר אנקונקו ר.ב. לייפציג. GettyImages
מתנת פרידה. אנקונקו/GettyImages

זה הלך קשה לשוורים, אבל בדקה ה-71 דני אולמו מצא את אנקונקו, שיעזוב בקיץ לצ'לסי, והצרפתי חתך לאמצע ובעט כדור שפגע באוון אנדיקה ונכנס לרשת. מחזיקת הליגה האירופית בעונה שעברה לחצה וחיפשה את השוויון המיוחל, אך ראתה במקום זאת את דומיניק סובוסלאי סוגר את הסיפור בדקה ה-85 עם שער נהדר בסיום מבצע קבוצתי ומעניק את הגביע הגרמני בפעם השנייה ללייפציג.

דומיניק סובוסלאי ר.ב. לייפציג. GettyImages
חתם בסיומה של התקפה נהדרת. סובוסלאי/GettyImages

ר.ב. לייפציג הפכה לקבוצה השלישית בלבד במילניום הנוכחי לזכות שנה אחרי שנה בגביע הגרמני, זאת לאחר שבאיירן מינכן עשתה זאת שלוש פעמים ושאלקה פעם אחת בתחילת המאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully