וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער ובישול לליאל עבדה בזכייה של סלטיק בגביע הסקוטי

עודכן לאחרונה: 3.6.2023 / 21:52

שחקן הכנף של האלופה הסקוטית כבש את השני ובישל את השלישי ב-1:3 על אינברנס שהבטיח טרבל מקומי. לביא שיחק 90 דקות ב-1:2 על אוויספה פוקוקה, שחילץ את גמבה אוסקה מהמקום האחרון. גלוך נכנס בדקה ה-79 ב-1:1 של רד בול זלצבורג נגד אוסטריה וינה

סיכום אירועי השבוע בכדורגל העולמי, כולל הדרמות של גרמניה במחזור הסיום/ספורט1

ליאל עבדה כבש את השער השני ובישל את השלישי של סלטיק בגמר הגביע הסקוטי מול אינברנס. הישראלי זכה למסירת רוחב טובה מקאלום מקגרגור וכבש מקרוב את ה-0:2 של האלופה כשבתוספת הזמן בישל לג'וטה את השלישי ב-1:3 של הירוקים-לבנים שהשלימו טרבל שמיני ברציפות.

* נטע לביא שיחק 90 דקות בניצחון החוץ של גמבה אוסקה 1:2 על אוויספה פוקוקה. לגמבה אוסקה זה היה ניצחון שני ברציפות והיא עלתה מהמקום ה-18 והאחרון עד המקום ה-15.

* אוסקר גלוך נכנס בדקה ה-79, כשרד בול זלצבורג נפרדה מאוסטריה וינה ב-1:1 בחוץ במחזור הסיום בליגה האוסטרית. גלוך החליף את סקו קויטה במצב של 0:1 וקבוצתו ספגה שער שוויון בדקה ה-90. דורון ליידנר הפצוע לא נכלל בסגל של אוסטריה וינה וכך גם מתן בלטקסה.

שחקני סלטיק, ליאל עבדה, חוגגים זכיה בגביע הסקוטי. רויטרס
עבדה והחברים חוגגים את הזכייה/רויטרס
שחקן סלטיק ליאל עבדה חוגג עם קאלום מקגרגור. רויטרס
במקום הנכון, בזמן הנכון. עבדה/רויטרס
נטע לביא שחקן גמבה אוסקה. Masashi Hara, GettyImages
נחלץ מהמקום האחרון. נטע לביא/GettyImages, Masashi Hara

* אלי דסה שיחק 24 דקות בתבוסה של דינמו מוסקבה 3:0 לאורנבורג במחזור הסיום בליגה הרוסית.

* עטאא ג'אבר שיחק 106 דקות בהפסד של נפטצ'י באקו 1:0 לגבאלה בגמר הגביע האזרי שהמשיך להארכה. קני סייף עם 120 דקות במדים של הצד המפסיד.

* אושר דוידה וסטנדרד ליאז' יתארחו אצל גנט במחזור הסיום של בית הפלייאוף של העלייה לקונפרנס ליג בבלגיה. סטנדרד איבדה מזמן סיכוי לסיים בראש הבית ולקבל כרטיס לאירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully