וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טן האח: "אנחנו הקבוצה היחידה בעולם שמסוגלת להילחם בסיטי הזו"

עודכן לאחרונה: 3.6.2023 / 20:28

מנג'ר יונייטד טען לאחר הגמר ש"אפשר לקחת הרבה דברים חיוביים לעונה הבאה", ברונו הסכים: "עונה טובה, עשינו צעדים טובים לקראת העתיד"

תקציר גמר גביע אנגלי: מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 1:2/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד קיוותה להפתיע הערב (שבת) ולקלקל את חלומות הטרבל של היריבה המרה מנצ'סטר סיטי, אך הפסידה 2:1 בדרבי הראשון אי פעם בגמר הגביע האנגלי. אריק טן האח ושחקניו סיפקו פייט גדול בניסיון לחגוג תואר שני העונה ואף היו קרובים סנטימטרים לשוויון בדקה ה-92, אך הצמד של אילקאי גונדואן הכריע (1, 51), כשבין לבין, איזן ברונו פרננדש מהנקודה הלבנה (33).

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד אריק טן האח. רויטרס
אכזבה גדולה. טן האח/רויטרס

עוד בכדורגל העולמי

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

"אנחנו שבורים ומאוכזבים", אמר אריק טן האח, "אבל אני גאה בחבורה שלי. היינו טובים מאוד, ספגנו שני שערים רכים שאפשר היה להימנע מהם, אבל היינו במשחק. היתה רוח נהדרת והיינו מאורגנים. הקבוצה הראתה אופי, ועדיין יש מקום לשיפור. זה היה מבחן. לא עברנו אותו, אבל אפשר לקחת הרבה דברים חיוביים לעונה הבאה. אני חושב שאנחנו הקבוצה היחידה בעולם שמסוגלת להילחם במנצ'סטר סיטי הזו".

"כולם שפופים, זה רגע קשה מאוד", הודה ברונו פרננדש. "רצינו סיום אחר לעונה, אבל זה לא היה אפשרי. ביצענו את הצעדים הנכונים לקראת העתיד, זו עונה טובה וכעת צריך להטעין מחדש אתהבטריות ולהבין שיש לנו עוד דרך ארוכה להציב את עצמנו בעמדות זכייה בתארים הגדולים. חזרנו למשחק, פתחנו אותו רע אבל היו לנו חלקים טובים בהמשך. גם אחרי השער השני הנהדר של גונדואן היו לנו הזדמנויות לכבוש, אבל צריך לפרגן לו. הוא כבש שני שערים גדולים ברגל שמאל, הוא אחד הקשרים הטובים בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully