וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מאמינה שהגמר תלוי בה, ניבו ומרטין יחלימו בזמן?

3.6.2023 / 7:04

הצהובים שמחים על הניצחון החלק על הפועל חולון בחצי הגמר ויחכו להפועל ירושלים או הפועל תל אביב, ג'ייק כהן: "זו אינטנסיביות שונה מהעונה הסדירה". שבחים לקולסון: "נהדר בשבילנו בשלבים האלה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.6/ספורט1

אחרי הפסקה בת שנה חזרה אתמול (שישי) מכבי תל אביב למעמד גמר הפלייאוף של הכדורסל הישראלי ותנסה לזכות באליפות רביעית בחמש העונות האחרונות. הצהובים גברו על הפועל חולון בצורה מרשימה 85:112, השלימו 0:2 בחצי גמר הפלייאוף ויחכו למנצחת בסדרה השנייה בין הפועל תל אביב להפועל ירושלים, כשהגמר ייצא לדרך ביום חמישי הקרוב בהיכל מנורה.

במכבי היו מאוד מרוצים מהדרך שבה שיחקו נגד חולון, כשבמשחק הם שוברים את שיא הנקודות העונתי שלהם, שיא השלשות של המועדון בפלייאוף וכמעט קובעים גם שיא מועדון בפלייאוף באסיסטים. הפרצופים באזור חדר ההלבשה היו של קבוצה שמגיעה עם הרבה ביטחון לשבוע וחצי האחרונים של העונה, ואפילו הקבוצה תזכה היום ליום מנוחה.

"אני לא חושב שזה היה קל, ההפרש הוא גדול אבל היינו צריכים לעבוד קשה מאוד כדי לעשות את זה, הגישה שלנו ושפת הגוף הייתה מצוינת. זה לא היה קל. שיחקנו טוב", סיכם ג'ייק כהן, "לא שיחקנו מספיק טוב נגד הפועל באר שבע ברבע הגמר, לא חושב שכמות המשחקים קשורה. למדנו מהסדרה הזאת, השתפרנו והיינו מספיק טובים כי שיחקנו הרבה יותר טוב".

שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בפלייאוף זה סיפור אחר. שחקני מכבי תל אביב/ברני ארדוב

עוד מסדרת חצי הגמר

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

במכבי מספרים כי מבחינתם אין הבדל בין היריבות שיגיעו מולם בסדרת הגמר, אם זה דרבי נגד הפועל תל אביב או משחק חם נגד הפועל ירושלים שגברה עליהם העונה כבר בשלושה מפגשים שונים, כולל בהיכל מנורה. בעיני הצהובים, ברמת האינטנסיביות הנוכחית שלהם, הם צריכים לעבור את היריבות הללו ולהשיג תואר משמעותי ראשון לעונה הזאת.

"מה שאפשר ללמוד מהפלייאוף הזה, ומהניסיון שיש לי, הוא שהעונה הסדירה לא מסבירה מה יהיה בפלייאוף. נהיה באינטנסיביות ובריכוז טוב יותר ממה שהיה בעונה הסדירה", אמר כהן.

שחקני מכבי תל אביב: ג'וש ניבו, ג'רל מרטין. דני מרון
יחלימו בזמן? ניבו ומרטין/דני מרון

במכבי יידעו בימים הקרובים האם ג'וש ניבו וג'רל מרטין יוכלו להשתתף במשחק הראשון בסדרת הגמר, כשניבו קרוב לאימונים מלאים ולגבי מרטין זה תלוי גם ברמת הכאבים שיחוש בכף הרגל וגם בהחלטה האם להמשיך ללכת עם דארן היליארד שלא הרשים בסדרה נגד חולון.

מי שכן הרשים אמש היה בונזי קולסון שקלע 23 נקודות וקיבל שבחים מג'ייק כהן, "בונזי היה נהדר, כשאנחנו מגיעים למאני טיים בליגה, זה תלוי במקצוענות של השחקנים. אנחנו כאן עשרה חודשים, ולשחקני הנבחרות זה החודש ה-11, זה קשור למנטליות והמקצוענות, ראיתם את זה מכולנו. כל הזרים היו ממש נעולים על המשחק, וזה חלק מהניצחון, כי קל להירגע אחרי היורוליג, אליפות זה הישג חשוב למועדון הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully