וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש כבר עם הראש בגמר: "לא טוב לנו להיות פייבוריטים"

2.6.2023 / 17:52

מאמן מכבי תל אביב מרוצה מההצגה מול הפועל חולון: "משחק כמעט מושלם, חזרו האנרגיות". קולסון: "את מי עדיף לקבל? מתרכזים בעצמנו"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.6/ספורט1

מכבי תל אביב ידעה שבשביל לחזור למעמד גמר הפלייאוף בליגת העל עליה להכניע את אלופת העונה שעברה, הפועל חולון. אחרי שניצחה אותה במשחק הראשון ביד אליהו בסדרת חצי הגמר, היום (שישי) החבורה של עודד קטש הגיעה לחולון ובזכות מבול של שלשות, 18 במספר שבזכותן ניפצה את שיא המועדון בפלייאוף, דרסה את האלופה 85:112 והכריעה את הסדרה כל הדרך לגמר מול הפועל תל אביב או הפועל ירושלים שייאבקו מחר במשחק מספר 2 אחרי הניצחון של דני פרנקו ושחקניו בבירה.

עודד קטש המרוצה הופתע גם הוא ממופע השלשות: "אי אפשר לצפות לזה. אהבתי את איך שהתחלנו את המשחק ואת האנרגיות, זה תמיד עוזר אם קולעים טוב. זה גם בחירת הזריקות - 34 אסיסטים על חמישה איבודים זה יוצא דופן. היינו מרוכזים גם הגנתית, אני מאוד מרוצה מאיך שבאנו למשחק".

"היה משחק מצוין וכמעט מושלם מבחינתנו. גם הגנתית התחלנו מרוכזים, תמיד יש דקות שאפשר לעשות יותר טוב, מה שהחזיק אותם במשחק היה הריבאונד התקפה, ברגע שמנענו את זה מהם אז ברחנו".

עודד קטש, מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שני ניצחונות מאליפות. קטש/ברני ארדוב

"ידענו לנצל את היתרונות שלנו נגד חולון בצבע", המשיך המאמן, "היה משחק בליגה שניצחנו עם המון ריבאונד התקפה. ידענו לנצל את היתרונות שלנו, לפעמים במשחקי חוץ אנחנו יותר מרוכזים ממשחקי הבית, צריך ללמוד מזה לקראת המשחק הבא. אני יוצא מהסדרה בתחושה יותר טובה. חזרו לנו קצת האנרגיות, תמיד לקראת סוף העונה מרגישים את הסוף. יש עוד שני ניצחונות".

לקראת סדרת הגמר שתחל בחמישי הבא אמר: "הצוות המקצועי מחכה לדעת לאן להתכונן. להפועל ירושלים הפסדנו בגביע ובליגה, גם להפועל תל אביב הפסדנו ותמיד המשחקים צמודים. זה לא טוב לנו להרגיש פייבוריטים, יש לנו את יתרון הביתיות, אבל בסדרה קצרה צריך להיות 100% מרוכזים. מרגישים את הסוף, אנחנו שני משחקים מתואר ומלעשות עונה מצוינת מבחינתנו. מודעים לאיכות היריבה, מי שזאת לא תהיה. לא חושב שצריך להסביר לשחקנים יותר שזה לא הולך להיות פשוט ושצריכים להיות במיטבנו".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
בונזי קולסון, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הצטיין. קולסון/ברני ארדוב

מצטיין המשחק בונזי קולסון, שקלע 23 נקודות ב-5 מ-6 מחוץ לקשת, הוסיף: "אני מנסה לשחק חזק, לעשות כל דבר בשביל לעזור לקבוצה לנצח, לזרוק ולשמור בביטחון. דברים הולכים לי טוב אבל זה מאמץ קבוצתי, כולם משחקים במסגרת השיטה ועושים את העבודה שלהם".

"המאמן תמיד אומר לנו לשחק בשטף, להניע את הכדור ולרווח. אנחנו צריכים להמשיך ולהיות עקביים", המשיך הפורוורד ששלח גם מסר לקראת ההמשך, "את מי עדיף לנו לקבל בגמר? מתרכזים בעצמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully