וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשירד מבול: מכבי ת"א בגמר הפלייאוף בזכות מופע שלשות מול חולון

אחרי שנת היעדרות, הצהובים חזרו למעמד הגמר והדיחו את האלופה עם 0:2 בסדרת חצי הגמר. שיא מועדון בפלייאוף של 18 צליפות מחוץ לקשת סידר 85:112 בביתם של הסגולים, כשמעל כולם נוצץ קולסון עם 23. דאבל דאבל לבולדווין

מדינת ישראל אמנם קמה היום (שישי) לשרב שבישר רשמית על בואו של הקיץ, אך באולמה של הפועל חולון - מבול של שלשות. אחרי שנת היעדרות, מכבי תל אביב חזרה לגמר פלייאוף ליגת העל בכדורסל בזכות הצגה על הראש של האלופה המכהנת (בקרוב היוצאת), הדיחה אותה עם 75:102 בחוץ ו-0:2 בסדרת חצי הגמר. כעת ימתין עודד קטש לזהות היריבה שתהיה הפועל תל אביב או הפועל ירושלים, מה שמבטיח גמר מסקרן בין שתי יריבות ותיקות וגדולות.

כבר מפתיחת המשחק הצהירה מכבי תל אביב כוונות והציגה יד מאופסת מחוץ לקשת. שבע מתוך 16 השלשות הצהובות הגיעו כבר ברבע הראשון, והן הותירו את חולון בפיגור 16 ובעיקר בהלם מוחלט. באותם רגעים הפציע גיבור מפתיע, ניב משגב, שעם שלוש שלשות הקטין את הפער לחמש נקודות בלבד. החבורה של קטש שוב הרימה הילוך, ועם ריצת 0:14 לפני ההפסקה כבר הגיעה ליתרון של 19 נקודות.

הפועל חולון פיללה לנס, אך הוא ממש לא הגיע. האורחת המשיכה בשלה, בונזי קולסון הרותח לא הפסיק להעניש והפער רק צמח ותפח. הפער בשיאו ברבע האחרון הגיע כבר ל-29 נקודות, במה שהיווה אקורד סיום צורב וכואב עבור הסגולים.

בונזי קולסון הוביל את תצוגת התכלית הצהובה עם 23 נקודות, ווייד בולדווין הוסיף דאבל דאבל של 10 נקודות ו-10 אסיסטים לצד איבוד אחד בלבד. כריס ג'ונסון וג'ו רגלנד הובילו מנגד עם 17 ו-16 נקודות בהתאמה, אך זה היה רחוק מלהספיק.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
הצגה. שחקני מכבי תל אביב חוגגים/ברני ארדוב
עודד קטש, מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יכול להיות מרוצה. קטש/ברני ארדוב

קלעו למכבי תל אביב: בונזי קולסון 23 (5 מ-6 משלוש), לורנזו בראון 13 (8 אסיסטים), יפתח זיו 12, ג'ייק כהן וג'ון דיברתולומיאו 11 כ"א, אלכס פויתרס ו-ווייד בולדווין (10 אסיסטים לצד איבוד אחד) 10 כ"א, דארן היליארד 9, רפי מנקו 6, גיא פניני 5, רומן סורקין 2. שותף ולא קלע: תומר אגמון.

קלעו להפועל חולון: כריס ג'ונסון 17, ג'ו רגלנד 16 (9 אסיסטים), היידן דלטון ושון דאוסון 12 כ"א, ניב משגב 11, נתנאל ארצי 8, סי ג'יי האריס 7, גל אברס 2. שותף ולא קלע: מרווין ג'ונס.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
אוהדי הפועל חולון. ברני ארדוב
חם ביציעים. אוהדי הפועל חולון/ברני ארדוב
אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
רצו גמר, וקיבלו. אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1: אלכס פויתרס הצהיר כוונות עם הטבעה בהתקפה הראשונה, לורנזו בראון הגדיל ל-0:5 מבחוץ. חולון החלה לחפור בצבע, ואחרי שלשה נוספת מהצד הצהוב של ווייד בולדווין צימק נתנאל ארצי ל-10:8. בונזי קולסון הדאיג מעט את עודד קטש כשנפל והחזיק את הקרסול, אך המשיך לשחק. שתי שלשות שלו ואחת נוספת של ג'ייק כהן קבעו יתרון דו ספרתי מוקדם של 10:21. אל פסטיבל השלשות הצטרפו ג'ון דיברתולומיאו והאקס הסגול רפי מנקו, ניב משגב הגיב עם השלשה הראשונה של המארחת והרבע הסתיים ב-19:33 למכבי תל אביב.

שחקן מכבי תל אביב אלכס פויתרס מול שחקן הפועל חולון מרווין ג'ונס. ברני ארדוב
רבע ראשון דומיננטי של האורחת. פויתרס לפני ג'ונס/ברני ארדוב
ג'ון דיברתולומיאו, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חגיגה מחוץ לקשת. דיברתולומיאו/ברני ארדוב

רבע 2: דארן היליארד צלף שלשה רחוקה, משגב רשם שלשה שנייה אישית וקבוצתית והקטין ל-36:26. קולסון שנפצע וחזר קלע בצבע, שלשה של כריס ג'ונסון מהפינה צימקה ל-40:32. פסק הזמן של מכבי תל אביב לא עזר, מכיוון שמשגב הוסיף שלשה שלישית לרזומה והקטין ל-40:35. קולסון העניש מהפינה עם שלשה שלישית משלו - 35:45 צהוב. שלוש צליפות מבחוץ השלימו ריצת 0:14 שקבעה יתרון שיא חדש - 35:54. בהתקפה האחרונה צימק ג'ו רגלנד עם חדירה לסל, ואל ההפסקה ירדה מכבי תל אביב ביתרון 38:54.

בונזי קולסון, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בלתי עציר במחצית הראשונה. קולסון/ברני ארדוב
ניב משגב, שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
סחב את חולון בחזרה למשחק, וראה את הפער תופח בחזרה. משגב/ברני ארדוב

רבע 3: כהן קלע את ארבע הנקודות הראשונות של האורחת במחצית השנייה, רגלנד חדר נהדר והקטין ל-58:45. כהן הוסיף עוד סל בצבע, השלשה החמישית של קולסון הגדילה ל-48:65. קולסון ודיברתולומיאו סידרו אסיסטים אחד לשני, בראון קלע שלשה בסוף שעון הזריקות בדרך ל-54:73. ג'ונסון ניסה להשאיר את חולון בחיים עם שתי שלשות משלו, שצימקו ל-75:60. בולדווין שכבר הגיע ל-10 אסיסטים התקרב לדאבל דאבל עם סל ועבירה, ובסוף הרבע הובילה מכבי תל אביב 62:82.

ג'ו רגלנד, שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
בדרך לפרידה מהתואר. רגלנד/ברני ארדוב
ווייד בולדווין, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מופע אסיסטים. בולדווין/ברני ארדוב

רבע 4: מכבי תל אביב העלתה מהספסל את השחקנים מקצה הרוטציה. שלשה של גיא פניני וקליעה של יפתח זיו בסוף שעון הזריקות קבעו 69:93 בזמן שחולון ממשיכה בעיקר להחטיא מהעונשין. היתרון הגיע בשיאו ל-29 נקודות, זיו התחמם ואף הגיע למספר דו ספרתי של נקודות בדקות הבודדות שקיבל, ומכבי תל אביב חגגה 85:112 ענק כל הדרך אל הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully