וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולון עם שיא שלילי היסטורי, מכבי תל אביב ניפצה שיא מועדון

2.6.2023 / 18:10

הסגולים קבעו את אחוז העונשין הגרוע בתולדות הפלייאוף, הצהובים חגגו בדרך לגמר עם 18 שלשות וכמעט גם עם שיא אסיסטים: מספרי חצי הגמר

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.6/ספורט1

מכבי תל אביב חזרה היום (שישי) לגמר הפלייאוף אחרי שנת היעדרות, ועשתה זאת עם הצהרה. הצהובים השלימו 0:2 בסדרת חצי גמר כשרמסו בחוץ את הפועל חולון, שתיפרד מתוארה כאלופת המדינה אחרי תבוסת 112:85.

הצהובים אותתו כבר מהפתיחה כי מבול של שלשות עומד לשטוף את החבור של גיא גודס, כאשר הם צלפו שבע שלשות מרבע הראשון. האורחת סיימו את המשחק עם לא פחות מ-18 שלשות מ-34 ניסיונות, ובכך השוו את שיא המועדון בפלייאוף. מדובר במקום השני בפלייאוף בכל הזמנים, אחרי שהפועל ירושלים צלפה 21 פעמים מחוץ לקשת ב-2020. בשני המקרים, אגב, המאמן היה עודד קטש.

התגובות לסדרה

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
חגיגה בדרך לגמר. שחקני מכבי תל אביב בסיום/ברני ארדוב

בנוסף על כל, האורחת הייתה יעילה במיוחד עם יחס אסיסטים/איבודים יוצא דופן. השחקנים של עודד קטש מסרו 34 אסיסטים, כאשר ווייד בולדווין היה חתום על עשרה מהם, לצד חמישה איבודים בלבד. 34 האסיסטים היו המקום השני בפלייאוף הישראלי בכל הזמנים, אסיסט אחד פחות מהשיא שנקבע ב-2004 על ידי מכבי תל אביב. הצהובים גם סיימו עם מדד 149, מקום חמישי בפלייאוף בכל הזמנים והגבוה ביותר ב-19 השנים האחרונות.

מנגד, הפועל חולון רשמה שיא עגום במיוחד מקו העונשין. אחרי שקלעו 12 מ-21 בלבד מהקו במשחק הראשון ביד אליהו לפני שלושה ימים, הפעם לעיני הקהל הביתי זה נהיה גרוע יותר עם 5 מ-15. מדובר בשיא שלישי בפלייאוף הישראלי בכל הזמנים, שחתם בצורה כואבת וצורמת את העונה של הסגולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully