וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמים בחולון דוחפים להחזרת דדאס, ג'ונסון או רגלנד עשויים לעזוב

3.6.2023 / 7:26

האלופה היוצאת אמורה להיפרד מגודס אחרי ההדחה בחצי גמר הפלייאוף, כשהמאמן היווני עשוי לשוב. בחולון ינסו להיפרד מהאריס, משגב ימשיך, האופציה על דאוסון תמומש. ג'ונסון: "כיוונתי לאליפות גם העונה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.6/ספורט1

הפועל חולון איבדה אמש (שישי) את הסיכוי להגן על תואר האליפות בו היא עדיין מחזיקה, אחרי שהודחה בחצי גמר הפלייאוף על ידי מכבי תל אביב בתום הפסד 112:85 במשחק השני בסדרה.

האלופה היוצאת סיימה עונה סבירה בה הגיעה לחצי גמר הפלייאוף, רבע גמר גביע המדינה ולשלב השני בליגת האלופות של פיב"א. אף אחד מההישגים הללו לא מרשימים ממה שבחולון התרגלה בשנים האחרונות, אך בקבוצה ממש לא מגדירים את העונה הזאת כאכזבה או כישלון.

"היו לנו הרבה פציעות העונה, היה לנו קשה כל העונה לבנות את הכימיה. היינו מוכשרים, אבל אי אפשר להצליח כל עונה", סיכם כריס ג'ונסון בתום התבוסה למכבי תל אביב, "אישית רציתי להתחרות על האליפות, במיוחד שאנחנו האלופים, אני לא אהיה מרוצה מהחצי גמר. היינו קצרים העונה, צריך לתת למכבי הרבה קרדיט. היו לנו כל כך הרבה פציעות שהפריעו, אבל בחודש וחצי האחרונים השתפרנו, התחרינו חזק באימונים, מצאנו את הזהות שלנו. זה לא היה מאוחר מדי, אבל היינו קצרים".

סטפנוס דדאס מאמן הפועל חולון. אודי ציטיאט
יחזור לחולון? דדאס/אודי ציטיאט

עוד מסדרת חצי הגמר

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הפועל חולון גירסת 2023/24 אמורה לקבל דחיפה בשבועיים הקרובים כשבקבוצה מעריכים שתו הניהול התקין יוחזר לקבוצה והכסף שלא הועבר מעיריית חולון יגיע למועדון ויקל על ההכנות ובניית הקבוצה.

השאלה הראשונה היא בגזרת המאמן. לגיא גודס אין חוזה לעונה נוספת וההערכות הן שייפרד מהקבוצה. גורמים מסוימים בחולון דוחפים למהלך של החזרת סטפנוס דדאס לקבוצה, אחרי שנה וחצי כעוזר תחת דימיטריס איטודיס, ובתקופה הקרובה ייראו בקבוצה האם מהלך שכזה יכול לצאת לפועל.

כריס ג'ונסון, הפועל חולון. דני מרון
סיומה של תקופה בסגול? ג'ונסון/דני מרון

ניב משגב הוא השחקן היחיד שמחזיק בחוזה בחולון וימשיך בוודאות לעונה נוספת. שחקן נוסף עם חוזה מובטח הוא סי ג'יי האריס, אך בחולון מעוניינים להיפרד מהשחקן. לג'ו רגלנד אופציית יציאה מחוזהו, כמו גם לכריס ג'ונסון, שם גם לחולון יש אופציית יציאה, וייתכן שאחד מהשניים שמרוויחים הרבה כסף יעזוב.

חולון צפויה לממש את האופציה על שון דאוסון לעונה הבאה, כשלישראלי יש אפשרות יציאה לאירופה, אך הוא לא צפוי לממש אותה. גם נתנאל ארצי עשוי להמשיך. מנגד, פרדי בורדיון גומר את חוזהו וההערכה היא שהוא יעזוב, כמו גם מרווין ג'ונס, היידן דלטון וג'אבין דלורייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully