וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שזומן לנבחרת ארצות הברית: באלוגון בדרך לנאפולי?

חלוצה של ארסנל קיבל זימון בכורה אחרי שהעדיף לייצג את האמריקאים במקום את האנגלים במדים הלאומיים. אלופת איטליה הביעה בו עניין בעקבות עזיבתו הצפויה של אוסימן

10 השערים הכי יפים בפרמיירליג בעונת 2022/23/ספורט1

סאגת בחירת הנבחרת אותה ייצג פולארין באלוגון הסתיימה עם נבחרת ארצות הברית, זאת לאחר שהחלוץ של ארסנל שהושאל לריימס בעונה החולפת, שיחק עוד בנבחרות הצעירות של אנגליה, אך בחר באזרחות השנייה שלו לייצוג הלאומי.

לראשונה מאז החלטתו של החלוץ האמריקאי, באלוגון זומן לסגל נבחרת ארצות הברית למחנה האימונים לקראת גביע הקונקאקאף, יחד עם שמות כמו כריסטיאן פוליסיק, ווסטון מקני, ג'יו ריינה ואפילו ג'וש כהן - שוער מכבי חיפה.

מלבד הבכורה עליה מפנטז כבר באלוגון במדים הלאומיים, בקיץ הקרוב הוא עשוי להיות אחד המלפפונים החמים בשוק ההעברות האירופי, כשהוא צפוי להודיע לארסנל שהוא לא מתכוון להישאר ולנסות להילחם על מקומו בסגל.

עוד בכדורגל עולמי

החלוץ בן ה-21 שכבש העונה 20 שערים בליגה הצרפתית במדי ריימס נמצא כעת על הכוונת של נאפולי, אלופת איטליה, ככל הנראה יעזוב את התותחנים ש"מוכנים למכור אותו במחיר הנכון", כך על פי ה'מירור' הבריטי. נאפולי צפויה להיפרד מויקטור אוסימן שמבוקש במנצ'סטר יונייטד, פריז סן ז'רמן ובאיירן מינכן, וכבר מוכנה עם הצעה שעשויה להיות בגובה 30 מיליון ליש"ט לארסנל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully