וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנזמה על עתידו: "באינטרנט כותבים עליי, אבל זו לא המציאות"

עודכן לאחרונה: 1.6.2023 / 22:45

באירופה דווח שהחלוץ עשוי להודיע היום על עזיבה לאל איתיחאד הסעודית, אבל כשהתייצב לטקס לכבודו מטעם "מארקה" הפתיע: "למה שאדבר על העתיד אם אין מה לומר?"

ריאל מדריד הביסה 0:4 את ברצלונה בגביע המלך, בנזמה כבש שלושער/ספורט1

לא מעט כוכבי ענק עזבו את ריאל מדריד בשנים האחרונות, אך למעטים מהם הייתה השפעה כל כך גדולה כמו לקארים בנזמה. ברחבי אירופה דווח שהוא עשוי להודיע הערב (חמישי) על עזיבתו אחרי לא פחות מ-14 עונות מוצלחות במדי הבלאנקוס לטובת אל איתיחאד הסעודית, אבל לעת עתה זה לא קרה. יתרה מכך, לטענת "מארקה" שבמסגרת טקס שערך העיתון הוענק לצרפתי פרס הערב, הוא לא מתכוון לעזוב.

על פי הפרסומים האחרונים, בנזמה שמסיים את חוזהו הקיץ היה אמור לחתום על הארכת חוזה לעונה נוספת בבירת ספרד, אך הצעת הענק שקיבל לאחרונה מערב הסעודית טרפה את הקלפים וכמעט גרמה לו לסיים פרק מפואר - עבורו ועבור המועדון. למרות כל זאת, לא מן הנמנע שהודעה על עזיבתו תגיע אחרי המשחק ביום ראשון הקרוב במחזור הסיום של הליגה הספרדית נגד אתלטיק בילבאו, מה שעשוי להיות משחקו האחרון במדים הלבנים.

שחקן ריאל מדריד קארים בנזמה. רויטרס
אגדה שהייתה באמת. בנזמה/רויטרס

כאמור, ברחבי אירופה פורסם שהחלוץ בן ה-35 יקיים הערב מסיבת עיתונאים במשרדי ריאל מדריד כדי לבשר על החלטתו, אבל זה לא קרה. הוא כן התייצב בטקס לכבודו מטעם "מארקה", מהעיתונים הגדולים בספרד, בו קיבל פרס על היותו "אגדה".

במהלך האירוע אמר: "הייתי ילד כשהגעתי לריאל מדריד ואני מאוד גאה במה שהשגתי. בילדותי חלמתי יום אחד לשחק בריאל. מה יש לי לומר לאוהדים?? אין לי מה לומר ואין על מה לדבר, מה אני אמור להגיד? אנשים כותבים דברים באינטרנט, אבל זו לא המציאות".

אם וכאשר יעזוב בקיץ הקרוב, התחנה אמורה להיות אל איתיחאד, בה ישלשל לכיסו שכר מפלצתי של 100 מיליון יורו לעונה. הצהובים - שחורים זכו העונה באליפות והקדימו בחמש נקודות את אל נאסר של כריסטיאנו רונאלדו. את הקבוצה מאמן נונו אספיריטו סנטו הפורטוגלי, לשעבר בטוטנהאם, וולבס ופורטו.

בנזמה משחק כבר מ-2009 בריאל מדריד ושנים הוא חסה בצילו הגדול של כריסטיאנו רונאלדו, אבל הביא מספרים דו ספרתיים של שערים כמעט בכל עונה וגם את העונה החולפת הוא סיים כסגן מלך השערים בליגה כשרק רוברט לבנדובסקי מקדים אותו. לבנזמה יש 353 שערים ב-647 בכל המסגרות במדים הלבנים, כאשר רק רונאלדו מקדים אותו ברשימת כל הזמנים של המועדון.

הזוכה בכדור הזהב לשנת 2022 הניף עם ריאל מדריד חמש פעמים את גביע ליגת האלופות, לצד ארבע אליפויות ספרד, שלושה גביעים, חמישה גביעי העולם למועדונים, ארבע פעמים בסופרקאפ האירופי ועוד שלוש פעמים בסופרקאפ הספרדי.

אחרי עונה שבה היא איבדה את האליפות וגם את תוארה כאלופת אירופה, ריאל מדריד תהיה בבעיה גדולה למצוא מחליף לסקורר הגדול שלה, אם אכן יעזוב, בעיקר בהתחשב בעובדה שהחתמה של קיליאן אמבפה או ארלינג הולאנד אינה ריאלית בקיץ הנוכחי.

היום פורסם כי גם מרקו אסנסיו יעזוב את ריאל מדריד בקיץ הקרוב עם סיום חוזהו ויחתום ככל הנראה בפריז סן ז'רמן. הודעה בנוגע להארכת החוזים של לוקה מודריץ' וטוני קרוס אמורה להתפרסם בקרוב, בעוד עתידם של נאצ'ו ודני סבאיוס בערפל. בגזרת המצטרפים אמורים להגיע בקרוב ג'וד בלינגהאם מבורוסיה דורטמונד, זאת לאחר שנודע כי פראן גרסיה יעבור מראיו וייקאנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully