וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשבת: ר.ב. לייפציג תניף את הגביע הגרמני בפעם השנייה ברציפות?

השוורים יחפשו זכייה לזכות שוב בתואר במשחק הפרידה של אנקונקו וליימר (21:00, ספורט1) בגמר הרביעי שלהם בחמש השנים האחרונות. איינטרכט פרקנפורט תנסה להפתיע ולעלות למקום השני בטבלת הזכיות

תקציר: באיירן מינכן - ר.ב. לייפציג 3:1/ספורט1

שתי קבוצות הצליחו במילניום הנוכחי להשלים זכייה שנה אחר שנה בגביע הגרמני - באיירן מינכן ושאלקה. בעוד הרויאל בלוז עשו זאת פעם אחת בתחילת המאה, הבווארים השלימו זכייה כפולה 3 פעמים, ומחר (שבת, 21:00, ספורט1) ר.ב. לייפציג תוכל להיכנס לרשימה המפוארת אם תנצח את איינטרכט פרנקפורט בגמר הגביע הגרמני הרביעי שלה בחמש השנים האחרונות.

קונרד ליימר שחקן ר.ב. לייפציג. Alex Grimm, GettyImages
פרידה עם תואר? ליימר/GettyImages, Alex Grimm

השוורים סיימו את העונה נהדר בזירה המקומית עם 9 ניצחונות ב-10 המשחקים האחרונים, כששישה מהם היו ברציפות כולל 1:5 על פרייבורג שהעלה את לייפציג לגמר הגביע. מחזיקת הגביע כאמור תוכל להשלים זכייה שנייה ברציפות, אך תאלץ להסתדר ללא אנדרה סילבה הפצוע ויושקו גברדיול המורחק, כאשר גם דני אולמו וקונארד ליימר בספק, אך עדיין נמצאים בתמונת ההרכב, כשהאוסטרי צפוי לרשום את הופעת הפרידה שלו מהקבוצה לפני המעבר הצפוי לבאיירן מינכן. גם כריסטופר אנקונקו יעלה בחוד של השוורים במשחק הפרידה שלו לפני המעבר לצ'לסי.

מנגד, פרנקפורט שזכתה בעונה שעברה בליגה האירופית ובפעם האחרונה בגביע הגרמני ב-2018 עם ניצחון 1:3 על באיירן מינכן, גם כן תיפרד ממספר שחקנים ותקווה שהפרידה תהיה מתוקה ועם תואר. רנדל קולו מואני מבוקש על ידי אריות אירופה, בעוד אוון אנדיקה הבלם יעזוב בחינם ודאיצ'י קמאדה יצטרף ככל הנראה למילאן בחודש הבא. את העונה סיימו בפרנקפורט בטעם חמוץ עם 4 ניצחונות בלבד ב-10 המשחקים האחרונים, כשאם לא ישיגו את הגביע, הם יישארו מחוץ לאירופה.

רנדל קולו מואני, שחקן איינטרכט פרנקפורט חוגג. Christian Kaspar-Bartke, GettyImages
לפני מעבר צפוי לקבוצת פאר רוצה להניף גביע. קולו מואני/GettyImages, Christian Kaspar-Bartke

ב-10 המפגשים האחרונים בין המועדונים, פרנקפורט ניצחה 3 פעמים, לייפציג פעמיים ושאר ההתמודדויות הסתיימו בתיקו. השוורים יוכלו להניף את הגביע בפעם השנייה בהיסטוריה, בעוד היריבה עם הגמר התשיעי תוכל להשתוות לורדר ברמן עם זכייה שישית - שנייה רק לבאיירן מינכן שעם 20 זכיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully