וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "מתחילת העונה אני מחפש פתרונות לפתיחות הרעות"

עודכן לאחרונה: 1.6.2023 / 19:36

מאמן מכבי ת"א "רוצה לסיים מחר" (שישי, 15:30) את סדרת חצי הגמר מול הפועל חולון, והתייחס גם לתקרית היליארד: "אין עניין גדול, רק לחדד נהלים". מרטין שוב מחוץ לסגל של הצהובים

כשהיא בפיגור 1:0 בסדרה, הפועל חולון תארח מחר (שישי, 15:30) בהיכל הטוטו את המשחק השני נגד מכבי תל אביב ותנסה לגבור על הצהובים בפעם הראשונה העונה, כדי להימנע מהדחה ולהעביר את ההכרעה ליום ראשון ביד אליהו. מנגד, הקבוצה של עודד קטש תקווה להבטיח את מקומה בגמר, שייצא לדרך ביום חמישי הבא.

ג'ו רגלנד, הפועל חולון. דני מרון
צ'אנס אחרון לחולון. רגלנד מול בראון/דני מרון

עוד בכדורסל

בהפועל חולון יצאו מאוכזבים מהמשחק הראשון בסדרה, ולאו דווקא בגלל היכולת. הסגולים חשו שעם קצת יותר ריכוז הם היו יכולים לרשום הפתעה, אבל מלבד ג'ו רגלנד שרשם הצגה גדולה, שאר השחקנים לא באמת עמדו בציפיות מהם. בחולון יודעים שהם יהיו חייבים להמעיט באיבודי הכדור ולא לתת למכבי תל אביב להגיע למשחק המעבר, ובמקביל יצטרכו לצמצם ככל שניתן את ריבאונד ההתקפה של הצהובים, הנשק העיקרי ממנו נפגעה האלופה ברוב המפגשים בין הצדדים העונה.

מכבי תל אביב נראתה טוב יותר במשחק הראשון נגד הפועל חולון מאשר בסדרה נגד הפועל באר שבע, ובקבוצה מייחסים זאת לא מעט לחזרה של ווייד בולדווין. הגארד היה אמנם עצבני קצת במהלך ההתמודדות, אבל הראה מהיכולות המגוונות שלו, ובצוותא עם לורנזו בראון, בונזי קולסון ורומן סורקין הוביל את מכבי תל אביב לניצחון. הצהובים יודעים שהם יהיו חייבים לנצל את הדומיננטיות שלהם מתחת לסלים, לצד הגנה טובה, על מנת לקחת את המשחק הקרוב ולהימנע מחזרה להיכל מנורה ביום ראשון. בקבוצה הודיעו הערב שלא בוצע שינוי בסגל לעומת המשחק הראשון בסדרה, כך שג'רל מרטין שוב בחוץ בעקבות הכאבים בכף רגלו ואילו דארן היליארד יתלבש וצפוי לשחק.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
עודד קטש, מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
הדומיננטיות בצבע תימשך? קטש/דני מרון

קטש אמר לפני האימון המסכם של מכבי תל אביב: "מבינים את הדחיפות והחשיבות. אנחנו רוצים לסיים את זה כבר מחר, צריך להיות מאוד מרוכזים. עשינו כמה דברים טובים, אבל ביומיים האחרונים ראינו גם דברים שאפשר לעשות הרבה יותר טוב". המאמן התייחס ל"הרגל המגונה" של קבוצתו, שנוהגת לפתוח משחקים בצורה מגומגמת: "מתחילת העונה אני מנסה למצוא פתרון. אני פתוח לרעיונות. אנחנו מדברים על זה מתחילת העונה, אבל מצד שני ברוב המקרים אנחנו מוצאים את הדרך לחזור".

קטש נשאל איך עוצרים את ג'ו רגלנד: "כמו שאמרתי, יש כמה דברים שנרצה למנוע ממנו וכמה דברים שאפשר לחיות איתם, בתנאי שניקח דברים אחרים. זה צריך להיות מאמץ קבוצתי, שימוש בעבירות הרבה יותר חכם מהמשחק הראשון".

לסיום, הוא דיבר על הרגע בו דארן היליארד איבד שלווה על הספסל במשחק הקודם: "זה לא רק דארן. מבחינה קבוצתית, באנרגיות ושפת הגוף היו כמה דברים שלא ידעתי תוך כדי המשחק. אבל אין עניין גדול סביב הדבר הזה, רק לחדד נהלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully