וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר טימור: "עוד לא עשינו כלום. האתגר יהיה לסיים את העבודה"

עודכן לאחרונה: 1.6.2023 / 6:47

בהפועל תל אביב רוצים לרדת לקרקע אחרי הניצחון הגדול במשחק הראשון בחצי גמר הפלייאוף שקירב אותם מרחק ניצחון מהגעה לגמר ראשון מאז 2005. הקפטן יודע: "אי אפשר לדעת מה יהיה במשחק הבא"

הפועל תל אביב המשיכה אמש (רביעי) את פלייאוף 2023 הנהדר שלה כשהביסה בחוץ 55:86 את הפועל ירושלים במשחק הראשון בחצי גמר הפלייאוף, והתקרבה מרחק ניצחון אחד מחזרה לגמר הפלייאוף לראשונה מאז עונת 2004/5.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. דני מרון
הצגה בלבן/דני מרון

הקבוצה של דני פרנקו השתלטה על המשחק מהרגע הראשון, הוליכה ביתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון ובמחצית הייתה קרובה ל-20 הפרש. היא סיימה את אחד המשחקים הקבוצתיים המרשימים שלה, גם התקפית וגם הגנתית, עם שלושה שחקנים בלבד בספרות כפולות, וכששני שחקנים בלבד משחקים מעל 22 דקות. ג'ורדן מקריי היה המצטיין עם 20 נקודות, כשאקסבייר מנפורד מוסיף 16 וג'ייקובן בראון תורם 11 ו-5 אסיסטים.

"זה באמת לא קל, למרות התוצאה ולמרות איך שזה היה נראה. זה כנראה משחק ההגנה הכי טוב שלנו העונה, זה המשך של הסדרה הקודמת ברמה ההגנתית שזה הכי משמח אותי, מניח שלא רק אותי. נגד קבוצה טובה מאוד בחוץ, במגרש קשה. מרשים, אבל לא עשינו כלום", סיכם הקפטן בר טימור.

שחקן הפועל תל אביב בר טימור מול שחקן הפועל ירושלים אור קורנליוס. דני מרון
ההגנה הכריעה. טימור/דני מרון

למרות הניצחון, והמומנטום הנפלא שהחל בסדרה נגד נס ציונה, בהפועל תל אביב רחוקים מלחגוג. כבר בירידה לחדר ההלבשה החלו השחקנים לדבר על התגובה שהם מצפים מירושלים וכיצד הם יצטרכו לבוא באותה אגרסיביות על מנת לקחת את המשחק במוצאי שבת מול היכל שלמה מלא.

"בלי קשר לכמה אני מכיר אותם, לכל משחק יש את החיים שלו, מתנצל על הקלישאה, חלק מהדברים האלה באמת נכונים. כמו שהרבה אנשים לא ציפו למה שהיה היום, אי אפשר לדעת מה יהיה במשחק הבא, מבינים שהאתגר הוא להכין את עצמנו ליום שבת, למשחק חדש, לסיים את העבודה", המשיך טימור.

הקפטן של האדומים נשאל על התקופה הטובה של קבוצתו ואמר: "הגענו עד לכאן מסיבה מסוימת, אנחנו בעונה של 60-70 שחקנים עם היורוקאפ, פלייאוף, הכנה, סוחבים כל כך הרבה ואנחנו לא רוצים להגיע עד לכאן וללכת אחורה. אני שמח שכולם הבינו שזה הזמן לדחוף יותר ולהוריד מעצמך למען הקבוצה, אנחנו משחקים יותר קבוצתי במשחקים האחרונים, הגנתית כולם הרימו את עצמם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully