וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שאראס רוצה להישאר בברצלונה, שמתלבטת בינו ובין ספרופולוס"

עודכן לאחרונה: 1.6.2023 / 12:55

הליטאי "מוכן לקצץ גם 90 אחוז" בתקווה להמשיך לעונה רביעית במועדון. לאפורטה מרוצה, אך בתקשורת טוענים: גם אקס מכבי תל אביב על הפרק

תקציר כדורסל ספרדי: ברצלונה - מורסיה 57:86/ספורט1

חרף אינספור שמועות ודיווחים, בספרד מעריכים כעת ששרונאס יאסיקביצ'יוס ימשיך בברצלונה גם בעונה הבאה. בחודשיים האחרונים נטען כי צ'אבי פסקוואל עשוי לשוב למועדון, כשההפסד בחצי גמר הפיינל פור לריאל מדריד לא הוסיף לשמועות על עתידו של הליטאי, וכך גם הקיצוצים הרוחביים במועדון.

בספרד נטען כי ברצלונה מתכוונת לקצץ 20-25 אחוז ממשכורות השחקנים ואנשי הצוות, אולם לפי "מונדו דפורטיבו", שאראס מוכן לקיצוץ נרחב מאוד כדי להישאר במועדון גם בעונה הבאה, שתהיה הרביעית שלו במעודון.

לפי אותו דיווח, המנהל המקצועי חואן קרלוס נבארו נפגש עם יאסיקבצ'יוס בתחילת השבוע השעבר והשניים סיכמו על המשך דרכו של שאראס, שמרוויח לפי דיווחים לא פחות מ-3.5 מיליון יורו לעונה. "בהתחשב במצב המועדון, אסכים לאמן גם ב-10 אחוז מהמשכורת שלי", צוטט כאומר.

"ז'ואן לאפורטה מאוד אוהב את המחווה הזו", נכתב ב"מונדו דפורטיבו". "גם הדחה מהפלייאוף בספרד מול ולנסיה לא אמורה לקלקל את הסיכום בין הצדדים על המשך ההתקשרות".עם זאת, החוזה טרם נחתם, ולפי דיווחים אחרים בספרד, ראשי ברצלונה מתלבטים בין שאראס ובין מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. היווני הוזכר לאחרונה כמעומד לאנאדולו אפס, אך המגעים בין הצדדים לא צלחו.

מאמן ברצלונה שרונאס יאסקביצ'יוס. רויטרס
שינוי כיוון. שאראס/רויטרס

עם זאת, החוזה טרם נחתם, ולפי דיווחים אחרים בספרד, ראשי ברצלונה מתלבטים בין שאראס ובין מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. היווני הוזכר לאחרונה כמעומד לאנאדולו אפס, אך המגעים בין הצדדים לא צלחו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully