וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה יקבל חוזה חדש? "עשוי להמר על עצמו ולהרוויח הרבה יותר כסף"

בארה"ב ניתחו את מצב הישראלי, על רקע מינויו של מקבל ההחלטות החדש בוושינגטון מייקל ווינגר: "מעניין לראות כיצד העניין הזה יטופל"

אחיו של ניקולה יוקיץ' חוגגים עם מייקל מאלון את ההעפלה של דנבר לגמר ה-NBA/מתוך טוויטר

עידן חדש בוושינגטון. הוויזארדס מינו בשבוע שעבר את מייקל ווינגר להיות הנשיא לענייני כדורסל של המועדון - מקבל ההחלטות העיקרי, אחרי מספר שנים בלוס אנג'לס קליפרס. בארצות הברית סימנו את המטרות שמצפות לווינגר בג'וב החדש ואחת מהן, מתברר, קשורה בדני אבדיה.

"לאחר שיסיים עם העניינים הגדולים של הקיץ, ווינגר יצטרך לקבל החלטה לגבי דני אבדיה, שיוכל לקבל חוזה חדש בשנה האחרונה לחוזה הרוקי שלו", כתב צ'ייס יוז ל-NBC. "הדדליין הוא באוקטובר. הכיוון אליו ווינגר והוויזארדס יילכו, יבהירו כיצד הם רואים שחקן צעיר ומשתפר, אבל כזה שווינגר לא בחר בדראפט".

יוז הוסיף וניתח: "חשוב לזכור שיש שני צדדים לכל משא ומתן, ואבדיה תמיד יכול להמר על עצמו, כמו שלא מעט שחקנים עושים". במקרה כזה, יחכה הישראלי עד הקיץ הבא אז יהפוך שחקן חופשי, ויוכל לבחור באיזו קבוצה לשחק, ולאיזה חוזה להסכים. "ייתכן שהוא ירוויח הרבה יותר כסף אם יעשה צעד קדימה בעונתו הרביעית ב-NBA", כתב יוז. "אם הוא יבחר בדרך הזאת, זה לאו דווקא אומר שהוא לא יישאר. וושינגטון תוכל להפוך אותו לשחקן חופשי מוגבל. שווה לראות כיצד ווינגר יטפל בסוגיה הזאת".

דני אבדיה, שחקן וושינגטון וויזארדס. Patrick Smith, GettyImages
ימים יגידו מה צופן לו העתיד. אבדיה/GettyImages, Patrick Smith
sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

יתר המשימות שמצפות לווינגר בקיץ הקרוב, לפי יוז - מציאת ג'נרל מנג'ר שיעבוד תחתיו, החלטה לגבי עתידם של השלישייה הגדולה (בראדלי ביל ובעיקר קריסטאפס פורזינגיס וקייל קוזמה, שיהפכו שחקנים חופשיים בקיץ), והכרעה לגבי זהות הבחירה השמינית בדראפט הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully