וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'הארכיטקט' עוזב: בוב מאיירס הודיע כי לא יאריך חוזה בגולדן סטייט

הג'נרל מנג'ר של הווריירס סיפר ל-ESPN כי "הגיע הזמן" שלו לעזוב. ב-12 שנים בקבוצה זכה ב-4 אליפויות, 2 פרסי ה-GM של העונה ואחראי לבניית אחת השושלות המפוארות בליגה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.5/ספורט1

אחרי 12 שנים בגולדן סטייט ווריירס כג'נרל מנג'ר והאחראי על בניית אחת השושלות הגדולות בתולדות ה-NBA, בוב מאיירס הודיע הערב (שלישי) כי הוא עוזב את תפקידו באחד הפרנצ'ייזים הגדולים של הליגה.

מאיירס (48) זכה בעבר פעמיים בתואר המנהל המקצועי של השנה, זאת עם 4 תארי אליפות יחד עם הקבוצה מסן פרנסיסקו. לאחרונה דווח לקראת סיום חוזהו של ה-GM המוערך כי קיימים פערים גדולים בנוגע לחוזהו החדש בקבוצה.

היום סיפר מאיירס לאדריאן ווג'נרובסקי (ESPN) כי "הגיע הזמן" שלו לעזוב את גולדן סטייט. מאוחר יותר הלילה אמור מאיירס לכנס מסיבת עיתונאים בה יודיע באופן רשמי על עזיבתו, כשהדבר עשוי לסלול את הדרך החוצה של דריימונד גרין מהקבוצה, עם חילופי כוחות בסגל של האלופה בעונה שעברה תחת סטף קרי שימשיך כמובן בקבוצה, אך גם קליי תומפסון ייכנס לשנת החוזה שלו וצפוי לקבל הארכה.

בוב מאיירס, הג'נרל מנג'ר של גולדן סטייט ווריירס. Michael Urakami, GettyImages
עוזב אחרי 12 שנים. מאיירס/GettyImages, Michael Urakami

בתחילת דרכו בווריירס מאיירס מונה לעוזר ג'נרל מנג'ר ב-2011, לאחר מכן קודם ב-2012 לתפקיד הג'נרל מנג'ר והוא נחשב לאחד האיכותיים והמבוקשים ביותר בליגה, אך עשוי לקחת הפסקה מקריית הכדורסל לתקופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully