וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוב מאיירס ממשיך להתרחק מגולדן סטייט, דריימונד גרין יעזוב?

עודכן לאחרונה: 19.5.2023 / 6:29

בארה"ב טוענים: הפערים בין ה-GM ובעלי הווריירס גבוהים, עזיבתו עשויה לסלול מעבר של הפורוורד לקבוצה אחרת. פיניקס עוקבת בעניין

חוזהו של בוב מאיירס יסתיים בעוד שישה שבועות, ולפי דיווחים רבים בארצות הברית, הישארותו בגולדן סטייט הופכת פחות ופחות סבירה מרגע לרגע. בין הצדדים קיימים פערים גדולים בנוגע לחוזה חדש, כשלפי "יאהו", אדריכל השושלת של הווריירס דורש למעלה מ-10 מיליון דולר לעונה, סכום שג'ו לייקוב לא ממהר לשלם. אם יעזוב, מי שעשוי להיכנס לנעליו הוא מייק דאנליבי ג'וניור, שחקן העבר של הקבוצה המשמש כרגע כסגן הנשיא לענייני כדורסל.

הג'נרל מנג'ר של גולדן סטייט ווריירס בוב מאיירס עם סטפן קרי. Ezra Shaw, GettyImages
העסק מתחיל להתפרק? מאיירס וקרי/GettyImages, Ezra Shaw

"אם מאיירס יעזוב, הכוכבים בלי ספק יראו בזה מכה גדולה", נכתב ב"אתלטיק". "סטפן קרי יאבד מעריץ גדול בהנהלה, אי אפשר שלא לתהות כיצד הוא יגיב. אם הוא יחשוב שמאיירס עוזב כי הווריירס החליטו להחליף כיוון, הוא עשוי שלא לאהוב את זה".

לפי "פוקס", "בהתבסס על שיחות עם ג'נרל מנג'ר וסקאוטים, דריימונד גרין הוא השחקן בעל הסיכויים הגבוהים ביותר לעזוב אם לייקוב יחליט לבנות מחדש את הווריירס. דטרויט, פיניקס והלייקרס כבר הוזכרו. יש לו יחסים קרובים עם מאט אישביה". לגרין, נזכיר, אופציית שחקן - אם יבחר שלא לנצל אותה, יהפוך שחקן חופשי כבר בקיץ הקרוב.

דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס. Loren Elliott, GettyImages
לא יתקשה למצוא קבוצה חדשה. גרין/GettyImages, Loren Elliott

עוד ב-NBA

עוד שמועות מהליגה

* גם וושינגטון ממשיכה בחיפושים אחר ג'נרל מנג'ר חדש שייכנס לנעליו של טומי שפרד. לפי ESPN, שחקן צסק"א מוסקבה לשעבר והג'נרל מנג'ר של ניו אורלינס בהווה טרז'ן לנגדון כבר התראיין לתפקיד, וכמוהו גם הג'נרל מנג'ר של לוס אנג'לס קליפרס מייקל ווינגר, שסירב בעבר להצעה ממינסוטה. לפי אותו דיווח, שניהם דורשים לקבל טייטל של נשיא לענייני כדורסל, כשמתחתם אמור לעבוד GM נפרד. גם מילט ניוטון, סגן הג'נרל מנג'ר של מילווקי, על הכוונת. לאחר שייבחר מחליפו של שפרד, יוחלט גם על מאמן חדש בוויזארדס.

* לפי "יאהו", ג'יימס הארדן "היה כוח מוביל בעזיבתו של דוק ריברס את פילדלפיה". המועמדים להחליפו הם מייק בונדהולצר, מונטי וויליאמס, פרנק ווגל, סם קאסל, מייק ד'אנטוני וניק נרס.

* טיירון לו הוא השם החם אצל פיניקס ומילווקי, אולם לוס אנג'לס קליפרס צפויה להציע לו חוזה חדש על מנת להבטיח את הישארותו. מונטי וויליאמס שפוטר מהסאנס נחשב למועמד מוביל אצל הבאקס, שכבר ראיינו לתפקיד את סקוט ברוקס ובהמשך השבוע יראיינו גם את פרנק ווגל. גם וויל וויבר וג'יימס בורגו על הכוונת.

* קווין אולי ועוזר מאמן מילווקי צ'ארלס לי הם שני המועמדים הסופיים לאמן את דטרויט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully