וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן אנטוניו בטירוף, וומבניאמה מזהיר את הליגה: "תתכוננו"

השחקן ש"ישנה את גורל ה-NBA" בדרך לספרס, להם זיכרונות מדהימים בחירות קודמות במקום הראשון בדראפט, וכבר מתריע: "אנסה לזכות באליפות בהקדם". חבריו העתידיים לקבוצה מתלהבים, ומה יעשה פופוביץ'?

ביצועיו של ויקטור וומבניאמה בצרפת/יוטיוב

"היום היה יום טוב", צייץ ויקטור וומבניאמה בטוויטר, קצת אחרי השעה 4:00 לפנות בוקר שעון צרפת. עבור העיר סן אנטוניו, לספרס שמייצגים אותה ב-NBA, לאוהדים שלה ולליגה כולה - מאוד ייתכן שבעתיד הלא רחוק היום הזה יתברר לא רק כ"טוב", אלא כיום היסטורי. הספרס קיבלו את הזכות לבחור ראשונים בדראפט 2023 וצפויים להנחית בשורותיהם את וומבניאמה, הטאלנט הצרפתי שטרם נראו כמותו בענף.

אחרי שכיכב בניצחון קבוצתו הנוכחית, לבלואה מטרופוליטנס, בדרבי של פריז שבו הגיע לצפות קיליאן אמבפה, וומבניאמה הגיע למשרדי "נייקי" בשאנז אליזה למסיבת צפייה בהגרלת הלוטרי שקבעה את יעדו. עוד לפני ההכרזה על התוצאה הסופית, על המסך הוא ראה את אדריאן ווז'נרובסקי מגדיר אותו בשידור של ESPN בתור "השחקן שהכי ציפו לכניסתו ל-NBA, אולי הפוטנציאל הכי גדול בהיסטוריה של כל ענפי הספורט".

הטירוף בסן אנטוניו עם היוודע תוצאות הלוטרי

"רק קארים עבדול ג'באר ולברון ג'יימס עוררו כזו ציפייה בתקופות שלהם, אבל הם נראו פחות מוכנים ופחות בוגרים", ניתח ווז'נרובסקי. "אני חושב שוויקטור יהיה השחקן הכי טוב ב-NBA בעוד שנתיים או שלוש, הן התקפית והן הגנתית. הוא ישנה לא רק את גורל הקבוצה שלו, אלא גם את זה של הליגה כולה, במידה שכנראה לא ראינו עד היום".

לא מפתיע, אם כן, שהספרס כבר חוככים ידיהם בהנאה לקראת הצטרפותו של הצרפתי בן ה-19, שמתנשא ל-2.23 מטרים והפגין עד כה מגוון גדול כל כך של יכולות, שאפילו לא ברור באיזו עמדה הוא משחק. סרטונים ברשת הראו את הטירוף של האוהדים כשקבוצתם זכתה במקום הראשון בדראפט, ואנשי סן אנטוניו מיהרו להגיב. שחקן העבר מאנו ג'ינובילי התלהב, הגארד דווין ואסל הכריז ש"זה הזמן", וג'רמי סוחאן, שנבחר על ידי הספרס בלוטרי אשתקד, כבר החל לתרגל צרפתית כשצייץ בשפתו של וומבניאמה: "שלום, לי קוראים ג'רמי! ולך?".

שחקני הספרס מתרגלים צרפתית

בן ארצו של "וומבי", ניקולה באטום, הצביע על העובדה שהוא יהיה באותה העיר עם גרג פופוביץ' והפאוור פורוורד הגדול ביותר בכל הזמנים - כלומר טים דאנקן. לא איחרו להגיע גם הממים על כך שפופוביץ' בן ה-74, לגביו היו הערכות שהוא צפוי לפרוש מאימון, יחליט להישאר לעוד שנים רבות בשביל הזכות לאמן את וומבניאמה.

אם להסתמך על הקריירות שעשו שני השחקנים הקודמים שסן אנטוניו בחרה במקום הראשון בדראפט, הרי שיש כאן סיבה גדולה נוספת לאופטימיות: דייויד רובינסון זכה בשתי אליפויות ותואר MVP אחד בעונה הסדירה, ודאנקן השיג חמש טבעות לצד שני תארי MVP, כששניהם כמובן נכנסו להיכל התהילה.

"פופ רץ לשדה התעופה לאסוף את וומבי"

מהבעת פניהם של וומבניאמה ומקורביו היה ברור שגם הם מרוצים מתוצאות ההגרלה. לאחר שהודה כי "צרפת כולה רצתה שהספרס יזכו בבחירה הראשונה", בגלל עברם של טוני פארקר ובוריס דיאו המקומיים כאלופים בסן אנטוניו, הכישרון הצעיר נשאל למה ה-NBA צריכה לצפות ממנו, והשיב בלי להסס: "אני אנסה לזכות בטבעת אליפות בהקדם האפשרי, אז תתכוננו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully