וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקטור וומבניאמה בדרך: סן אנטוניו זכתה בבחירה הראשונה בדראפט

רגע מכונן עבור הספרס, שאמורים לבחור בילד הפלא הצרפתי בעוד חמישה שבועות. שארלוט קיבלה את בחירה 2 וצפויה לקחת את סקוט הנדרסון

ביצועיו של ויקטור וומבניאמה בצרפת/יוטיוב

"השלכות היסטוריות", כך תיארו בארצות הברית את הגרלת הלוטרי שנערכה הלילה (בין שלישי לרביעי), וסידרה לסן אנטוניו את הבחירה הראשונה בדראפט. הספרס לא יוותרו על ההזדמנות החד-פעמית לבחור בוויקטור וומבניאמה, אולי הכישרון המלהיב ביותר שיגיע ל-NBA מאז לברון ג'יימס.

וומבניאמה (19, 2.19 מ') ענה עד כה על כל הציפיות וסיפק עונה נפלאה בצרפת. ילד הפלא שמסוגל לעשות פחות או יותר הכל על הפרקט מוליך את אחת הליגות החזקות באירופה בנקודות למשחק (21.6), ריבאונדים למשחק (10.5) נקודות מדד למשחק (26.2) וחסימות למשחק (3.1).

כזכור, הדראפט כבר שינה בעבר את גורלה של סן אנטוניו, שזכתה בבחירה הראשונה ב-1987 וקיבלה את דייויד רובינסון, וב-1997 בבחירה הראשונה זכתה בטים דאנקן. הלילה הבעלים פיטר ג'יי הולט לא הצליח להסתיר את ההתרגשות שלו כשהבין שקבוצתו זכתה בכישרון המבטיח, והלם על השולחן בשמחה. "זה הולך להיות מדהים", אמר, "גם ככה ציפה לנו עתיד מזהיר, אבל עכשיו הוא עובר דרך הירח".

"יש מערכת יחסים בין צרפת לסן אנטוניו, בגלל טוני פארקר ובוריס דיאן", אמר הצרפתי הצעיר, מיד עם היוודע מי הזוכה, "אני יודע שחצי מהמדינה, אם לא כולה, רצו שהספרס יזכו בבחירה הראשונה".

צפו במיטב ביצועיו של וומבניאמה

שארלוט, שתבחר שנייה בדראפט שיתקיים ב-22 ביוני, תקטוף על פי כל ההערכות את סקוט הנדרסון (19, 1.88 מ'), גארד אקספלוסיבי שוויתר על המכללות ובמקום זאת בחר בקבוצת G ליג איגנייט מליגת הפיתוח, במדיה הוא מעמיד העונה ממוצעים של 16.5 נקודות, 5.3 ריבאונדים ו-6.8 אסיסטים למשחק.

צפו בביצועיו של סקוט הנדרסון

סדר הבחירות המלא לסיבוב הראשון

1. סן אנטוניו
2. שארלוט
3. פורטלנד
4. יוסטון
5. דטרויט
6. אורלנדו
7. אינדיאנה
8. וושינגטון
9. יוטה
10. דאלאס
11. אורלנדו
12. אוקלהומה סיטי
13. טורונטו
14. ניו אורלינס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully