וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל מול עיניו הבוחנות של דני איינג': צפו בהצגה של ויקטור וומבניאמה

ילד הפלא הצרפתי סיפק 24 נק', 15 ריב' ו-4 חסימות, ליוטה 4.5 סיכוי להגריל את הבחירה הראשונה בדראפט. נוביצקי: "כישרון מפחיד"

המהלכים של ויקטור וומבניאמה במשחקו השני נגד ג'י ליג איגנייט/מתוך טוויטר

שבעה שבועות נותרו עד דראפט 2023, ובעוד עדיין לא ברור איזו קבוצה תבחר ראשונה - זה יתברר בהגרלת הלוטרי שתיערך ב-16 במאי - לכולם ברור כשמש מי ייבחר ראשון: ויקטור וומבניאמה. ילד הפלא הצרפתי כבר הוכתר כאחד הכשרונות הייחודיים בתולדות הענף, ומשבוע לשבוע הוא מוכיח זאת פעם אחר פעם.

עוד על טירוף ויקטור וומבניאמה

עוד בוואלה!

"זה לא אמור להיות אפשרי": הלם ב-NBA מהקסם של ויקטור וומבניאמה

לכתבה המלאה

אמש (ראשון) זה שוב קרה, הפעם אל מול עיניו הבוחנות של דני איינג'. מקבל ההחלטות של יוטה הגיע לצרפת כדי לחזות מקרוב בפלא בן ה-18, אף שלקבוצתו 4.5 אחוז בלבד לקבל את הבחירה הראשונה, ונהנה מכל רגע.

וומבניאמה סיים את הניצחון 68:80 של לבלואה מטרופוליטנס על גרבלין עם 24 נקודות (11 מ-18 מהשדה), 15 ריבאונדים ו-4 חסימות, ועשה צעד נוסף אל עבר זכייה בתואר ה-MVP של העונה בצרפת. כרגע, הוא מוליך את הליגה המקומית בנקודות למשחק (21.5), ריבאונדים למשחק (9.9) נקודות מדד למשחק (25.7) וחסימות למשחק (3.1).

"תמיד חשבתי שראיתי הכל, ואז הגיע וומבניאמה", אמר דירק נוביצקי השבוע. "ראיתי מהלך שלו, של סטפ-בק וזריקה לשלוש. מי עושה דברים כאלה? זה מפחיד כמה הוא מוכשר. הוא כל כך ארוך. אני מקווה שיישאר בריא, זה הדבר היחיד שיכו ללעכב אותו. כולנו כאן כדי לתמוך בו ולראות אותו ממצא את מלוא הפוטנציאל שלו. הוא כישרון מפחיד".

הפייבוריטיות לקבל את הבחירה הראשונה בדראפט

דטרויט - 14 אחוז
יוסטון - 14 אחוז
סן אנטוניו - 14 אחוז
שארלוט - 12.5 אחוז
פורטלנד - 10.5 אחוז
אורלנדו - 9 אחוז
אינדיאנה - 6.8 אחוז
וושינגטון - 6.7 אחוז
יוטה - 4.5 אחוז
דאלאס - 3 אחוז
שיקגו - 1.8 אחוז
אוקלהומה סיטי - 1.7 אחוז
טורונטו - 1 אחוז
ניו אורלינס - 0.5 אחוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully