וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ימי באטלר: "לא ספרו אותנו, אבל ממש לא אכפת לנו מה חושבים עלינו"

עודכן לאחרונה: 18.5.2023 / 8:56

כוכב מיאמי סגר חשבון עם הפרשנים אחרי הניצחון בבוסטון: "אני משחק ברמה מדהימה בזכות החברים שלי". ספולסטרה הילל, טייטום קרס ותהה: "לא מבין למה זה שוב קורה לנו בבית"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.5/ספורט1

בסיבוב הראשון של הפלייאוף מיאמי הפתיעה את כולם כשהדיחה את מילווקי, אולי הפייבוריטית הגדולה לזכות באליפות. לאחר מכן היא הדיחה בקלות את הניקס והלילה הקבוצה המנוסה של אריק ספולסטרה פתחה את גמר המזרח עם ניצחון ענק, 116:123 בבוסטון וגנבה את הביתיות מהקבוצה שהדיחה אותה בגמר המזרח אשתקד. המחצית הראשונה הסתיימה ביתרון ברור למארחים של 57:66 אלא שאז החל המופע של "מר מאני טיים" ג'ימי באטלר.

כוכב מיאמי, שנראה נהדר מתחילת הפלייאוף הזה, קלע 20 נקודות מתוך ה-35 שלו במחצית השנייה וכיכב ברבע השלישי שבו ההיט רמסו את בוסטון עם 25:46 מדהים ושברו שיא פלייאוף לנקודות ברבע. "אני משחק ברמה מדהימה כי החברים שלי מאפשרים לי לעשות את זה", אמר באטלר לאחר המשחק, "הם לא מגבילים את המשחק שלי. הם סומכים עליי כשאני עם הכדור וגם על ההגנה שלי. זה כל מה ששחקן כדורסל רוצה".

שחקן מיאמי היט ג'ימי באטלר. Adam Glanzman, GettyImages
משחק היסטורי שלו. ג'ימי באטלר/GettyImages, Adam Glanzman

זה היה המשחק החמישי של באטלר עם לפחות 30 נקודות בפלייאוף הזה והוא הוסיף גם 7 אסיסטים, 5 ריבאונדים ולא פחות משש חטיפות. באטלר הצטרף לדוויין ווייד כשחקן השני בהיסטוריה של ההיט עם לפחות 30 נקודות ו-6 חטיפות במשחק פלייאוף. "הוא אחד השחקנים הכי טובים בליגה הזו", שיבח אריק ספולסטה את הכוכב שלו, "זה בדיוק מה שהיינו צריכים. ברגעי ההכרעה ג'ימי עשה כל מה שהיינו צריכים ממנו כסקורר ושחקן מסייע".

למרות שבאטלר מציג כדורסל מדהים בפלייאוף שני ברציפות, הפרשנים לא ממש ספרו את מיאמי בתחילת הפלייאוף הזה וגם בסדרה הזו. באטלר נשאל לאחר המשחק אם הוא ציפה שההיט תהיה במצב הזה ותקף: "ועוד איך ציפיתי שנהיה במצב הזה. החלק הכי טוב הוא שממש לא אכפת לנו מה אתם חושבים עלינו, בכנות. לא אכפת לנו אם אתם חושבים שננצח, אף פעם לא היה אכפת לנו ולא יהיה אכפת לנו".

"אנחנו יודעים איזה חבורת שחקנים יש לנו בחדר ההלבשה, אנחנו יודעים שהמאמן נותן לנו הרבה ביטחון ואמונה", הוסיף באטלר, המעגל שלנו הוא קטן, אבל כולם אוהבים אחד את השני. אנחנו שומרים וקולעים, אנחנו משחקים כדורסל בדרך הנכונה וככה יודעים שתמיד יהיה לנו סיכוי.

אלא שלמרות שגנבו את הביתיות כפי שעשו גם למילווקי והניקס, סוכנויות ההימורים עדיין נותנות למיאמי רק 44 אחוז סיכוי לעבור את הסדרה הזו ולהעפיל לגמר. המשחק השני בסדרה ייערך בליל שישי בבוסטון וניצחון נוסף כבר יעמיד אותה כפייבוריטית ברורה לפגוש את דנבר או הלייקרס בגמר הגדול.

ג'ייסון טייטום, בוסטון סלטיקס. Adam Glanzman, GettyImages
לא לקח אפילו זריקה אחת ברבע האחרון. טייטום/GettyImages, Adam Glanzman

מנגד, ג'ייסון טייטום, שפירק לבדו את פילדלפיה במשחק מספר 7 בסיבוב הקודם, קלע 30 נקודות אומנם אבל לא לקח אפילו זריקה אחת ברבע הרביעי. "אני לא יודע למה זה קרה", אמר טייטום, שקבוצתו איבדה את הביתיות גם בפתיחת הסדרה הקודמת מול פילדלפיה. "אנחנו צריכים לשחק את המשחק שלנו, אם זה בבית ואם זה בחוץ", הוסיף טייטום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully