וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנבר חוששת ממיאמי: "זה הולך להיות האתגר הגדול בחיינו"

מייק מאלון נתן כבוד ליריבה בגמר, קוקו גוף חשפה: "ג'ימי באטלר הבטיח לי כרטיסים לגמר, עוד לפני שמיאמי העפילה לפלייאוף"

אחיו של ניקולה יוקיץ' חוגגים עם מייקל מאלון את ההעפלה של דנבר לגמר ה-NBA/מתוך טוויטר

סדרת גמר ה-NBA בין דנבר ומיאמי תצא לדרך בלילה שבין חמישי ושישי. הנאגטס, שסגרו עניין עם סוויפ מהדהד על לוס אנג'לס לייקרס בגמר המערב, חיכו זמן רב כדי לדעת את זהות היריבה שלהם בקרב על התואר, וכעת הם יודעים את הדבר האחד שאסור לעשות מול ההיט: לזלזל בהם.

"זה הולך להיות האתגר הגדול בחיינו, הדבר הקשה ביותר שאי פעם נעשה", אמר המאמן מייקל מאלון. "מיאמי מדורגת 8? היא הגיעה לגמר, לאף אחד כבר לא אכפת מדירוגים. כל מי שחושב שזו הולכת להיות סדרה קלה, אני לא יודע מה להגיד לכם. ג'ימי באטלר שחקן של רגעים גדולים. הוא קשוח. הוא לא מפחד. הוא לוחם. מה שמפריד אותו מכל יתר השחקנים זה התשוקה שלו, הרוח התחרותית. הוא מוכשר, הוא חזק ויודע איך לסחוט עבירות".

מאמן הנאגטס הוסיף והחמיא לגיבור הניצחון של ההיט - קיילב מרטין: "הוא בקלות יכול היה להיות מוכתר כ-MVP של הסדרה. אני מניח שגם טיילר הירו יחזור בשלב כזה או אחר, וכולנו יודעים למה הוא מסוגל".

ארון גורדון הוסיף: "מיאמי נלחמת, היא שורטת, היא לא מוותרת, אף פעם לא מרימה ידיים. היא משחקת בלי פחד, ממושמעת, מאומנת היטב. יש לנו המון כבוד כלפיהם".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הטניסאית קוקו גוף, שנמצאת בימים אלה ברולאן גארוס, נחשבת לאוהדת שרופה של מיאמי. אמש (שלישי) חלקה סיפור שמעיד בדיוק כמה ביטחון יש לג'ימי באטלר. לטענתה, בסוף אפריל, במהלך העונה הסדירה, הציע לה כוכב ההיט כרטיסים לאחד המשחקים, ושאל אם תרצה לקבל גם כרטיסים לפלייאוף. "אמרתי לו שלא אהיה, אהיה במדריד, ואז רומא, ואז צרפת", אמרה. "הוא אמר, 'אוקיי, אז כשנגיע לגמר, תגידי אם את והמשפחה שלך רוצים כרטיסים'. זה היה לפני שהם אפילו העפילו לפלייאוף".

"כשהוא כתב לי את זה, הבנתי שהם יגיעו לגמר", הוסיפה גוף. "הוא אמר שעולים לגמר עוד לפני שהם העלו לפלייאוף. אני מתה על המנטליות הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully