וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היא אמרה לו כן: אלופת ווימבלדון לשעבר תתחתן עם מעריץ שהכירה ברחוב

עודכן לאחרונה: 30.5.2023 / 22:49

בקיץ 2021, יצאה גרבינייה מוגורוסה לטיול בסנטרל פארק, כשפגשה בארתור בורחס, דוגמן ספרדי. "בהצלחה באליפות ארה"ב", אמר לה - והשאר היסטוריה. השבוע החליטו למסד את הקשר

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 30.5/ספורט1

לטורניר רולאן גארוס הנוכחי גרבינייה מוגורוסה לא התייצבה, כחלק מהחופש שהחליטה לקחת מהסבב, אך אלופת ווימבלדון לשעבר שבה לאחרונה לכותרות בנסיבות משמחות למדי - כשהודיעה שבכוונתה להתחתן עם בן זוגה.

אבל לא מדבר פה בסתם עוד בן זוג, כי אם בסיפור אהבה מהאגדות. הכל התחיל בקיץ 2021, כשהספרדיה שהתה בניו יורק לאליפות ארצות הברית הפתוחה. "המלון שלי היה קרוב לסנטרל פארק והייתי משועממת, אז יצאתי להליכה", סיפרה. "לפתע פגשתי אותו ברחוב. הוא הסתובב ואמר לי, 'בהצלחה באליפות ארצות הברית'. חשבתי לעצמי, 'וואו, הוא כל כך יפה תואר'".

המפגש המקרי הזה הוליד מערכת יחסים של ממש, טיולים יומיים בסנטרל פארק וגם התאהבות בבן ארצה ארתור בורחס, דוגמן במקצועו. השבוע, הציע בורחס נישואים. "חשבתי על משהו אחר, ולפתע הוא הציע. התחלתי לבכות", סיפרה הטניסאית. "לא ידעתי איך להגיב. זה היה מאוד רומנטי".

עוד ב"טראש טוק"

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

מוגורוסה (29) זכתה ברולאן גארוס ב-2016 ובווימבלדון ב-2017, ובשיאה הגיעה למקום הראשון בדירוג העולמי. בשנתיים האחרונות חוותה נסיגה גדולה, שהביאה אותה לקחת הפסקה מהסבב. נכון לשבוע זה, היא מדורגת במקום ה-168 בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully