וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריכת הכושר המפורסמת נרצחה באכזריות לעיני הבן שלה: מה באמת קרה?

25.5.2023 / 7:21

המשטרה טוענת שהמשפיענית המפורסת לואן ג'ארדים נהרגה במהלך שוד מזוין בריו, אביה טוען שזה היה רצח מתוכנן. הפרטים מאחורי הפרשה שהסעירה את ברזיל

שערי השבוע של ספורט1/ספורט1

טרגדיה בברזיל: כוהנת הכושר המקומית והמשפיענית לואן ג'ארדים, בת 33 בלבד, נורתה למוות השבוע במכוניתה לעיני החבר שלה ובנה, בן שנתיים, במהלך שוד מזוין. ג'ארדים ישבה במושב הנהג בזמן שהחבר שלה, ז'ואאו פרשה, ניסה להימלט מהחשודים בשעת לילה מאוחרת. היא נפגעה בכתפה מהיריות, בזמן שבנם של בני הזוג, מיגלזיניו פרצ'ה, הסתכל על האירועים בבעתה. היא הובהלה לבית החולים שם מתה. ג'ארדים הפכה לכוכבת מדיה חברתית בברזיל לאחר ששיתפה על המאבקים שלה אחרי מערכת היחסים הפגענית הקודמת שלה והירידה במשקל.

הפרשה עוררה הדים רבים בברזיל: ג'ארדים נחשבה למשפיענית די מפורסמת. המשטרה מסרה כי היא חוקרת את האירוע כניסיון שוד, אך אביה של ג'ארדים מאמין שהיא הוצאה להורג. "אין ספק שזו לא הייתה סתם גניבה, שוד" אמר אטנאל ג'ארדים, "זה היה רצח כי אף אחד בתוך מכונית לא מתכוון לגנוב מישהו ולירות לתוך המכונית כשהחלון סגור".

כוהנת הכושר הברזילאית שנרצחה, לואן ג'ארדים. אינסטגרם, jardimluannereal, צילום מסך
בן הזוג נמלט. ג'ארדים/צילום מסך, אינסטגרם, jardimluannereal
כוהנת הכושר הברזילאית שנרצחה, לואן ג'ארדים. אינסטגרם, jardimluannereal, צילום מסך
טרגדיה קורעת לב. ג'ארדים/צילום מסך, אינסטגרם, jardimluannereal

מדיווח משטרתי עלה כי החשודים ירו בחלקו האחורי של הרכב ולאחר מכן התקרבו אליו מהצד וירו שוב לעבר ג'ארדים. מותה מגיע כ-15 ימים לאחר שהחליפה את רכב הפורשה שלה, שהיו לו חלונות חסיני ירי, ברכב אחר שלא כלל מיגון משוריין.

זה מגיע לאחר ששחקן הטלוויזיה הברזילאי אנטוניו ברנאדס, הידוע בשם מוסוניניו, נחטף ביום שישי על ידי שני גברים רכובים על אופנוע כמעט שני קילומטרים מהמקום שבו נהרגה ג'ארדים. לא דווח על מעצרים בשני המקרים.

כוהנת הכושר הברזילאית שנרצחה, לואן ג'ארדים. אינסטגרם, jardimluannereal, צילום מסך
ג'ארדים מתגאה בירידה שלה במשקל/צילום מסך, אינסטגרם, jardimluannereal

ג'ארדים, שגם מותירה אחריה בת נוספת בת 10, הפכה לכוכבת ברשתות החברתיות לאחר שהתגברה על מערכת יחסים מלאה באלימות במשפחה ב-2019 ואחריה כשחשפה את המאבקים שלה עם השמנת יתר ודיכאון.

היא שקלה 120 ק"ג באוגוסט 2020 והצליחה לרדת כמעט 42 קילו בטווח של ארבעה חודשים, וחלקה את המסע עם העוקבים שלה באינסטגרם. ההצלחה שלה הובילה לפתיחת חנות משלה באזור ריו דה ז'נרו שם מכרה מוצרים שעזרו ללקוחות לרדת במשקל.

ג'ארדים שקלה בתחילה לעבור ניתוח מתיחת בטן, אך ויתרה על כך לטובת צריכת מוצרי צמחים. יחד עם פעילות גופנית וצום, היא חוותה ירידה משמעותית במשקל ובהמשך עברה חמישה ניתוחים להסרת עודפי העור שנותרו. לפני מותה היו לה כ-600 אלף עוקבים. המשטרה הודיעה שהחקירה נמשכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully