וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיגריה או סוכריה על מקל? התיעוד המפתיע של ערן זהבי הסעיר את הרשת

גולשים עירניים משוכנעים שתפסו את כוכב מכבי תל אביב על חם כשהוא מעשן במסיבה פרטית, הוא ומשפחתו הגיבו ל"סקנדל" באצבע משולשת: "תהנו טוויטרים"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על הפועל ירושלים/ספורט1

הפגרה הארוכה אליה נכנס הכדורגל הישראלי מביאה איתה גם "סקנדלים" מסוג אחר, הרחק מכר הדשא. כזו היא המיני-סערה החדשה שהתפתחה ברשתות החברתיות ביממה האחרונה בעקבות תמונה תמימה ממסיבה פרטית בה לקח חלק ערן זהבי.

בתמונה זהבי נראה עם חפץ כלשהו בפה, ובמבט ראשון ניתן לחשוב שהוא מעשן סיגריה. התמונה היכתה גלים ברשתות החברתיות, בעיקר בטוויטר, כשאוהדים של מכבי חיפה והפועל תל אביב מפיצים אותה בגאווה, בעוד אוהדי מכבי תל אביב מגוננים על הכוכב הנערץ.

התמונה המדוברת

פחות מ-24 שעות עברו, וזהבי ובני משפחתו החליטו להגיב. בסטורי שהעלתה אשתו שי, זהבי נראה מוצץ סוכריה על מקל, הוכחה כביכול לכך שהחפץ שנראו בפיו אינו סיגריה. זהבי שיתף בעצמו את התמונה, כתב בעוקצנות: "תהנו טוויטרים", והוסיף אימוג'י של אצבע משולשת.

גם אחיו, אבי זהבי, הגיב בטוויטר והעלה תיעוד נוסף של זהבי מאותה מסיבה מדוברת, שבה הוא מחזיק סוכריה על מקל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

ה"פרשה" קיבלה תאוצה ברשתות החברתיות בעקבות התגובות של זהבי ומשפחתו, וטוויטר שוב הפך כמרקחה. גולשים רבים ניסו לפרש ולהכריע סופית האם מדובר בסיגריה או סוכריה על מקל, ופרשן ערוץ הספורט משה פרימו סיכם: "זה באמת מעניין אתכם אם ערן זהבי במסיבה פרטית מצץ סוכריה או עישן סיגריה? בואו, שחקנים שאתם מצייצים עליהם ללא הפסקה, לא עשו ולא יעשו בחיים את מה שנבחרת הנוער עשתה".

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully