וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד טוענים: טוטנהאם הציבה תג מחיר של 115 מיליון יורו על קיין

עודכן לאחרונה: 31.5.2023 / 7:53

התרנגולים מעדיפים למכור את הכוכב לקבוצה מחוץ לפרמיירליג, ריאל מדריד פייבוריטית. פירמינו מעוניין להגיע לברנבאו, אנצ'לוטי נשאר

תקציר: טוטנהאם - ברנטפורד 3:1/ספורט1

על רקע השמועות על עזיבתו האפשרית של קארים בנזמה לכסף הגדול של ערב הסעודית, ממשיכה ריאל מדריד בחיפושיה אחר חלוץ חדש. לפי "אס", טוטנהאם הציבה תג מחיר של 115 מיליון יורו על הארי קיין, ומעדיפה למכור אותו לקבוצה מחוץ לפרמיירליג - ריאל מדריד ובאיירן מינכן הן שתי המועמדות המובילות. תג המחיר עבור קבוצות פרמיירליג עומד על 150 מיליון יורו, לפי דיווחים.

"הוא כבר איים לעזוב מספר פעמים בעבר, וכעת ייתכן שתגיע הסערה המושלמת", נכתב ב"אס". "הוא רוצה לעזוב, טוטנהאם לא הצליחה לעלות לאירופה, אך עדיין לא ברור האם ירצה לעזוב את אנגליה. המקורבים אליו טוענים כי הוא רוצה לשבור את שיא השערים של אלן שירר. אם יגיע, ריאל תוותר על חלומות ארלינג הולאנד ותתרכז רק בקיליאן אמבפה ב-2024".

מועמדים נוספים לחלק הקדמי הם דושאן ולאחוביץ' מיובנטוס, גונסאלו ראמוס מבנפיקה, רישרליסון מטוטנהאם ורוברטו פירמינו שסיים את חוזהו בליברפול, ולפי פבריציו רומאנו מעוניין להגיע לברנבאו בעונה הבאה.

הארי קיין טוטנהאם. GettyImages
הפעם יממש את איומי העזיבה? קיין/GettyImages

עוד בוואלה!

בחנו את עצמכם: האם השיא ההיסטורי הזה שייך למסי או לרונאלדו?

לכתבה המלאה

מי שאמור להישאר גם בעונה הבאה הוא קרלו אנצ'לוטי. לפי "מארקה", המאמן בישר לראשי הבלאנקוס על כוונתו לממש את חוזהו, על רקע החיזורים מנבחרת ברזיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully