וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווינסי פרומס יעמוד לדין בגין הברחת למעלה מ-1.3 טון קוקאין

קשר ספרטק מוסקבה בן ה-31, עד לפני כשנתיים שחקן נבחרת הולנד שגם חשוד בדקירת בן דודו באירוע משפחתי, מואשם בהברחת סמים בשווי כ-75 מיליון יורו. המשפט יתחיל ביום שני

10 השערים הכי יפים בפרמיירליג בעונת 2022/23/ספורט1

קווינסי פרומס, קשר ספרטק מוסקבה בשנתיים האחרונות ובעברו שחקן סביליה, אייאקס ונבחרת הולנד, מואשם בהברחת למעלה 1.3 טון קוקאין, כמות שמוערכת בשווי של כ-75 מיליון יורו בשוק השחור. המשפט נגדו ייצא לדרך ביום שני, אבל הוא לא אמור להתייצב אליו, אלא עורך דין מטעמו.

לפי התביעה, מדובר בשתי הברחות שונות - אחת של כ-650 קילו והברחה נוספת שמשקלה 713 קילו קוקאין. הסמים נתפסו בינואר 2020 בנמל אנטוורפן וכבר אז דווח שפרומס ומשפחתו חשודים במימון של הברחת למעלה מארבעה טון קוקאין.

קווינסי פרומס שחקן ספרטק מוסקבה. James Williamson, GettyImages
מצפה לאזרחות רוסית למען מקלט מדיני. פרומס/GettyImages, James Williamson

רק נזכיר כי פרומס עבר לליגה הרוסית לאחר שנחשד ברצח בן דודו ובהשתייכות לארגון פשע. במסגרת משפט נגד סוחר הסמים הסורינאמי-הולנדי פיט וורטל, התגלה כי פרומס שילם לוורטל קנס בסך 250 אלף יורו כפיצוי על גניבה של 400 ק"ג קוקאין ממנו, כחלק מהונאה שעל פי החשד הובילה לרצח של שני אנשים, ביניהם הכדורגלן קלווין מיינארד שנורה ברחוב ומת בספטמבר 2019 בגיל 32.

ביולי 2020 פרומס נחשד בדקירת בן דודו במהלך אירוע משפחתי ביולי 2020 ובשנה שעברה פורסמו הקלטות שמפלילות את פרומס בניסיון הרצח, כחלק מהאזנת סתר שבה אמר הכדורגלן לאביו: "אם לא היית קופץ, הייתי הורג אותו". בהולנד נטען בזמנו שייתכן שעסקת סמים שהסתבכה הובילה לדקירת בן דודו, מכיוון שבשיחות בהן הוקלט אמר פרומס להוריו ולדודתו ש"אף אחד לא יגנוב מאיתנו, יש לו מזל אם הוא נפצע רק ברגל".

כאמור, מאז פברואר 2021 משחק פרומס בספרטק מוסקבה, שהחזירה אותו לקדנציה שנייה בשורותיה אחרי שההולנדי שיחק אצלה ארבע שנים בין 2014 ל-2018. בשנה שעברה פרומס הודיע על פתיחת מסעדה במוסקבה והוא פועל לקבלת אזרחות רוסית, במטרה ליהנות ממקלט מדיני ברוסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully