וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא יגנבו מאיתנו": ההקלטות שמפלילות את פרומס בניסיון רצח

הכדורגלן ההולנדי סיפר לבני משפחתו על התקרית בה דקר את בן דודו: "אם לא היית קופץ להגן עליו, הייתי הורג אותו", אמר לאביו מבלי שהוא יודע שמתקיימת האזנת סתר

תקציר: אלקמאר - אייאקס 2:0/ספורט1

הכדורגלן ההולנדי קווינסי פרומס, שלפני כארבעה חודשים פורסם שיואשם בניסיון רצח, הודה בשיחות טלפון עם בני משפחתו כי דקר את בן דודו, כך נחשף היום בהולנד. על פי הפרסומים, המשטרה המקומית האזינה והקליטה את השיחות שערך פרומס ללא ידיעתו, אך תחת צו שמאפשר לה לפעול ולמעשה סידר "ראיית זהב" שהובילה לכתב אישום.

בכל הפרסומים, הראיונות וכנראה שגם במהלך החקירות הכחיש פרומס כי דקר את בן דודו, אולם הוא הפליל את עצמו באותן שיחות שהוקלטו ללא ידיעתו. כידוע, פרומס עזב את אייאקס ואת הולנד לאחר המקרה ועבר לספרטק מוסקבה בתחילת השנה שעברה. הדקירה התרחשה ביולי 2020 במהלך אירוע משפחתי, בו נדקר בן דודו של השחקן בברכו.

קווינסי פרומס, שחקן נבחרת הולנד. Marcel ter Bals/BSR Agency, GettyImages
הקלטות מפלילות נחשפו. פרומס בימיו בנבחרת הולנד/GettyImages, Marcel ter Bals/BSR Agency

לפי הפרסום ב"Nieuwsuur", באחת ההקלטות נשמע פרומס אומר לאביו שניסה להגן על בן הדוד: "למה קפצת? הצלת את החיים שלו. אתה מבין שהייתי הורג אותו אחרת, כן?". כעבור מספר שעות נערכה שיחה נוספת ובה אמר לשני הוריו ולדודתו: "אף אחד לא יגנוב מאיתנו. הוא חצוף והוא יודע את זה עכשיו. לא יכולתי לא להתייחס לזה, אני מתנצל בפנייך דודה ומקווה שתסלחי לי, מקווה שכולכם תסלחו לי כי אני אוהב אתכם מאוד". בשיחה עם אמו, כשהיא עדכנה אותו שבן דודו נפצע ברגל בלבד, נשמע פרומס אומר: "אז יש לו מזל".

בשיחה נוספת באותו היום אמר פרומס: "אני מחוייב לדודה שלי ואהרוג את מי שגונב ממנה וגם את מי שגונב מאמא שלי. יש אנשים במשפחה שאני מוכן להרוג עבורם ולא אכפת לי מכלום, מי שיפגע במשפחה שלי יראה מי אני. אני לא רק כדורגלן ומי שיפגע בכן יראה גם צד אחר שלי. מזל שאין לי נשק חם, כי אחרת הדבר הזה היה נעשה למכוער עוד יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully