וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייאקס בהלם: קווינסי פרומס נעצר בחשד לדקירת בן משפחה, ייכלא לארבע שנים?

הקשר בן ה-28 הואשם באלימות קשה בתקרית שאירעה ביולי. קלאס יאן הונטלאר צפוי לפרוש מכדורגל בתום העונה: "מרגיש תשוש"

תקציר ה-0:4 של אייאקס על זוולה/ספורט1

סערה בכדורגל ההולנדי: קווינסי פרומס נעצר הבוקר (ראשון) בחשד לדקירה חמורה. קשרה בן ה-28 של אייאקס דקר על פי החשד את אחד מבני משפחתו בתקרית שאירעה על פי הדיווחים כבר ביולי, ורק לפני כחודש הוגשה נגדו תלונה שהובילה הבוקר למעצרו.

על פי הדיווח ב"טלחראף", פרומס התעמת בחריפות עם בן משפחה במהלך מסיבה משפחתית ודקר אותו בצורה קשה בברכיו, לפני שבני משפחה נוספים נזעקו להפריד בין הצדדים ומנעו נזק חמור עוד יותר. התקיפה בה מואשם פרומס עשויה להוביל לגזר דין של עד ארבע שנות מאסר.

רק אתמול כבש פרומס ב-0:4 של אייאקס מול זוולה את שערו השלישי העונה. הקשר שחתם באייאקס בקיץ 2019 אחרי עונה אחת בסביליה מצא את הרשת 16 פעמים ב-28 הופעות אשתקד. בנבחרת הולנד יש לו כבר 46 הופעות ושבעה שערים.

עוד באייאקס: קלאס יאן הונטלאר צפוי לפרוש מכדורגל בקיץ. החלוץ בן ה-37 כבש אתמול (שבת) את שער הליגה ה-150 שלו בהולנד כשאייאקס הביסה את זוולה 0:4, ולאחר מכן התייצב בפני המצלמות וחלק את אשר על ליבו.

"חשבתי על זה הרבה בשבועות האחרונים כי אני מבין שהרגע מתקרב", אמר הונטלאר, "אני חושב שהעונה הזו היא האחרונה שלי. אני הולך לעשות הכול ולתת 100 אחוז עד סוף העונה. מה יהיה אחרי זה? קשה להגיד, אבל אני חושב שאפרוש".

הונטלאר המשיך: "אני בקורס מאמנים ולפני הכול אני רוצה לקחת הפסקה מכדורגל ולבלות עם המשפחה. אף פעם אסור להגיד 'אף פעם', אבל לפעמים אני מרגיש שהגוף שלי תשוש. לשחק כדורגל ולהתאמן אלו הדברים שאני הכי נהנה מהם, אבל אני יודע מה התפקיד שלי באייאקס. אם לא היו כל כך הרבה שחקנים פצועים, לא הייתי משחק 90 דקות היום".

קלאס יאן הונטלאר, נבחרת הולנד. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
מקום שני בכל הזמנים ברשימת הכובשים של נבחרת הולנד. הונטלאר ב-2014/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

הונטלאר חווה קריירה נהדרת, במהלכה כבש 361 שערים ב-653 משחקים בכל המסגרות בקבוצות השונות בהן שיחק (לא כולל נבחרת). למרות שגדל בפ.ס.וו איינדהובן, הוא פרח דווקא באפלדורן והירנבן לפני שנרכש על ידי אייאקס וקרע רשתות בליגה ההולנדית. מאמסטדם עבר לריאל מדריד ומשם למילאן. ב-2010 הצטרף לשאלקה שבמדיה שיחק שבע שנים ארוכות והבקיע 82 שערי בונדסליגה. בקיץ 2017 חזר לאייאקס וכעבור שנה זכה באליפות הראשונה שלו.

הונטלאר גם שיחק במדי נבחרת הולנד בשנים 2006-2015 ולמרות שתמיד הייתה לו תחרות קשה מאוד על דקות משחק, הוא רשם 76 הופעות במדים הלאומיים וכבש במהלכם 42 שערים - מה שמציב אותו במקום השני בכל הזמנים אחרי רובין ואן פרסי לו 50 כיבושים במדי האורנג'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully