וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי חזר לאימונים חלקיים: "הוא כבר לא יכול לחכות לנקמה בפרשנים"

חלוץ פ.ס.וו הפצוע מתכונן לחזרה, בהולנד מבינים: "הוא רוצה לענות למבקרים". הפרשן הבכיר טוען: לזהבי יש תחרות אמיתית על ההרכב, המאמן "השחצן" וה"משוגע" נותן לו יותר מדי קרדיט

תקציר: גרנאדה - פ.ס.וו איינדהובן 1:0/ספורט 1

ערן זהבי עשוי לחזור למגרשים בקרוב - כך דווח אתמול (שבת) בתקשורת ההולנדית. חלוץ פ.ס.וו איינדהובן שנמצא בעיצומה של בצורת לא אופיינית, נפצע במשחק נגד גרנאדה בליגה האירופית לפני 10 ימים, ומאז הספיק להחמיץ שני משחקים - תיקו 2:2 נגד הירנביין בליגה וניצחון 0:4 על אומוניה ניקוסיה בליגה האירופית.

תחילה דווח בהולנד שזהבי ייעדר במשך מספר שבועות, אולם לאחרונה הוא חזר לאימונים חלקיים ולפי דיווחים, מתכונן במלוא המרץ לקאמבק, בתקווה לשפר את הרושם שהוא מותיר בפתיחת העונה בהולנד, עם שער ליגה בודד.

"יש סיכוי גבוה שזהבי יחזור לשחק לפני פגרת החורף. זהבי מחפש נקמה ורוצה לענות למבקרים אחרי התקופה הפחות טובה", ציינו בהולנד. "שום דבר לא עובד לו כפי שתכנן עד עכשיו בכל מה שקשור לכיבוש שערים".

שחקן פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי. GettyImages
יגרום לפרשנים ההולנדים לאכול את הכובע? זהבי/GettyImages

במקביל, בהולנד גוברים הקולות הקוראים למאמן פ.ס.וו רוג'ר שמידט להפסיק לתת אשראי בלתי מוגבל לזהבי, במיוחד על רקע היכולת הטובה שמגלים לאחרונה חלוצים אחרים בקבוצה, כולל יואל פירו הצעיר שקיבל הזדמנות בשני המשחקים האחרונים והציג יכולת טובה.

"פירו לא רע בכלל. הוא יודע לשחק כדורגל", אמר פרשן הטלוויזיה הבכיר של הולנד יוהאן דרקסן, ששיחק בעבר בשלל קבוצות מקומיות, על החלוץ שעשוי להתחרות עם זהבי על דקות. "לפ.ס.וו יש חמישה חלוצים מעולים, יש להם הרבה כישרון. לדעתי, הם מסוגלים להגיע יותר רחוק מאייאקס בליגה האירופית".

יחד עם זאת, דרקסן טוען שחמשת החלוצים שהזכיר - שזהבי לא נכלל בהם - לא משחקים מספיק. בכך הוא מאשים את המאמן רוג'ר שמידט, שלדעתו מעניק לזהבי קרדיט גדול מדי. "שמידט מתנהג כמו משוגע. אם יש לך חמישה שחקני התקפה מעולים, תשתמש בהם. אם אתה חושש שיהיה עליהם עומס, תן להם לפספס אימונים במקום משחקים. אני לא מבין את האיש הזה. הוא מתנשא וחושב שהוא יודע הכול, אבל נראה שהוא מתנהל בטיפשות. הוא שחצן, יש בו התנשאות של גרמני".

דרקסן נחשב לאחד המבקרים הגדולים של זהבי מאז שעבר להולנד. בחודש שעבר אמר אחרי משחק פחות טוב של זהבי ש"הוא הגיע לכאן רק כי הוא חר של המאמן. הישראלי הזה הולך על המגרש. לא צריך להשקיע בו, הוא כאן כדי לקבל כמה גרושים עד שיעבור לקבוצה מהמזרח התיכון. אין שום תועלת בשימוש בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully