וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרות של הפועל באר שבע לחודש הקרוב: חזרה לטרנר ואזרוח באריירו

13.12.2020 / 9:52

במועדון ממתינים לאיתות מהעירייה, הקשר הארגנטינאי העביר את מרבית המסמכים. בקבוצה חולמים גם על אלחמיד: "נשמח שיחזור"

תקציר: הפועל באר שבע - ניס 0:1/ספורט 1

הפועל באר שבע כבר מתחילה לראות את הסוף למשחקי הבית בטדי ובמושבה ובעוד כחודש, אמצע חודש ינואר, אמורה הקבוצה לקבל את האות מהעירייה לחזרה לטרנר. גם אם עדיין לא מדובר במשחקים עם קהל, בקבוצה מאוד רוצים לשוב לאצטדיון הביתי, דבר שיקל על הנסיעות. "משחקי הבית האלה שנערכים כל כך רחוק מבאר שבע, לא פשוטים בכלל. בעזרת השם באמצע ינואר, ניתן יהיה לשחק בטרנר אחרי הטיפול בגג", אמרו הבוקר (ראשון) במועדון.

באותו תאריך בערך, מקווים במועדון לסיים את הליך האזרוח של הקשר הארגנטינאי מריאנו באריירו שהעביר כבר את מרבית המסמכים הנדרשים להוכחת יהדותו והוא בדרך הנכונה לקבלת אזרחות. זה יאפשר להפועל באר שבע להתחזק בזר נוסף, אולי אפילו בחלון חודש ינואר. אופציית רכישת הכרטיס של באריירו, עליה כבר פורסם בעבר בוואלה! ספורט, קיימת עד חודש יוני והעלות שלה נמוכה מאוד: קצת יותר מ-100 אלף יורו.

אצטדיון טרנר, באר שבע. ברני ארדוב
בבאר שבע מתגעגעים. אצטדיון טרנר/ברני ארדוב

בקבוצה מאוד היו רוצים להחזיר את חאתם עבד אלחמיד שישוב לישראל בינואר, אבל התחרות על שירותיו צמודה מאוד כאשר גם מכבי חיפה, מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים בעניין. בבאר שבע אמרו הבוקר: "אם חאתם יחזור בינואר וירצה לשחק בהפועל באר שבע, הוא יודע שאנחנו יותר מנרצה שהוא יהיה אצלנו".

כזכור, באר שבע מכרה את השחקן שוורסטילי לסלטיק לפני כשנה וחצי בסכום המוערך ב-1.8 מיליון יורו לא כולל בונוסים שונים וזו תהיה סגירת מעגל וסגירת עסקה מעולה מבחינתה, אם הוא ישוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully