וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונצנזוס בבית"ר ירושלים בנוגע לצירופו של עומר אצילי

13.12.2020 / 9:25

המועדון מהבירה החל לברר את העלויות הכרוכות בהנחתת הקשר, בנו של השייח' מעמיק את המעורבות בנושא המקצועי. חוגג יקבל לחשבון הבנק שלו 50 אחוז מהתשלום על הרכישה לפני שבית"ר תקבל כסף. עדי תורגל בהרכב לקראת סכנין (שני, 20:15, ספורט4)

בווידאו: מחנות האוהדים של בית"ר ירושלים התעמתו על רקע המכירה לשייח מהאמירויות/צילום: רוני כנפו

בבית"ר ירושלים עדיין לא החלו לשבת באופן מסודר על רשימת הרכש לינואר ולהחליט באילו תפקידים יתחזקו, אך על שחקן אחד גם הבעלים משה חוגג וגם הצוות המקצועי נעולים: עומר אצילי. בבירה החלו בסוף השבוע לערוך בדיקות כדי להבין האם הקשר יוכל להשתחרר מאפואל ניקוסיה והאם הקפריסאים ידרשו דמי העברה, ובמועדון ישנו קונצנזוס שהוא מסוג השחקנים שישדרגו מאוד את החלק הקדמי.

מעבר לאצילי, לבית"ר מצפה שבוע עמוס שכולל משחקים נגד בני סכנין, עירוני קרית שומנה ומכבי תל אביב, ואחריו יתקבלו החלטות בנוגע לחלק מהשחקנים בסגל ולגבי החיזוק שנדרש בינואר. ביום שני אמורה להתקיים ישיבת דירקטוריון ראשונה עם השייח' חמד בן ח'ליפה ובנו מוחמד, ורק לאחר מכן יפתחו ההכנות לינואר.

יש לציין כי בנו של השייח' ביקש להתעדכן בתוכנות בהן ניתן לצפות בשחקנים וביקש לראות כל שחקן שיעלה על הפרק על מנת לבחון את אפשרות צירופו. בבית"ר אמרו: "הוא לא איש מקצוע, אבל מאוד מתלהב ורוצה ללמוד ולעקוב".

עומר אצילי שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
תמימות דעים בבית"ר. אצילי/דני מרון

בעוד 5 מיליון היורו הראשונים מהעסקה יועברו למועדון רק בחודש יולי, על פי ההסכם הבעלים משה חוגג אמור לקבל תשלום מהשייח' כבר בחודש הבא. על פי ההסכם קרוב ל-50 אחוז מהסכום שחוגג צריך לקבל יועברו כבר בתחילת 2021, והשאר בפעימות נוספות בהמשך השנה. בסך הכול צפוי חוגג לקבל סכום שמתקרב ל-90 מיליון שקל.

בינתיים בית"ר מתכוננת לשבוע עמוס שמתחיל עם משחק חוץ אצל בני סכנין מחר (שני, 20:15, ספורט4) הצוות המקצועי עדיין לא החליט על ההרכב שיפתח, כאשר על פי התרגולים בימים האחרונים ייתכן כי תמיר עדי יתופקד במרכז המגרש לצידו של עלי מוחמד. עוזיאל פרדו ימשיך לקבל קרדיט, כאשר רביעיית ההגנה אמורה לכלול את אוראל דגני, אנטואן קונטה, סנטיאגו אוקמפוס ואורן ביטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully