וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחסי רונאלדו ויונייטד "הגיעו לשפל חדש", לבנדובסקי יחליף אותו בקיץ?

אחרי ההיעדרות המסתורית, הפורטוגלי חזר לאימונים מלווה בשומרי ראש ומתכנן מעבר לספורטינג או מיאמי. ב"בילד" טוענים: יונייטד אורבת לכוכב באיירן

תקציר: מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 1:4/ספורט1

היחסים בין כריסטיאנו רונאלדו לראשי מנצ'סטר יונייטד עלו על שרטון אחרי ההיעדרות האחרונה שלו מהדרבי, כך מדווחים היום (רביעי) באנגליה. לפי הדיווחים, מערכת היחסים עם הקבוצה "הגיעו לשפל חדש" כשהכוכב הוותיק התייצב שוב במתחם האימונים, אבל להפתעתה של הקבוצה הגיע כשהוא מלווה בשני שומרי ראש ששכר לעצמו, מסיבות לא ברורות.

לפי ה"מירור", רונאלדו לא הסכים לשוחח עם המאמן רלף רנגניק ומיעט לתקשר גם עם שאר השחקנים בקבוצה. יחד עם זאת, הוא היה האחרון שעזב את המתחם אחרי שערך אימון כושר ממושך, בתקווה לחזור לשחק כבר במחזור הקרוב.

שחקן מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
שקט מתוח. רונאלדו/רויטרס

כך או כך, באנגליה מבינים שלמרות שרונאלדו חתום ביונייטד עד קיץ 2023, הסיכוי שימשיך בקיץ קלוש. הפורטוגלי כבר מגשש את דרכו החוצה, לוטש עיניים לעבר פריז סן ז'רמן שעשויה לחפש חלוץ בעל שיעור קומה אם קיליאן אמבפה יעבור לריאל מדריד, ובמקביל בודק את האפשרויות "הסבירות וההגיוניות יותר", לפי התקשורת הפורטוגלית: חזרה לספורטינג ליסבון בה גדל, או מעבר לאינטר מיאמי של דייויד בקהאם ב-MLS.

גם ביונייטד נראה שכבר משלימים את העזיבה של רונאלדו ומחפשים תחליף לא פחות נוצץ. לפי ה"בילד" הגרמני, יונייטד תגיש הצעה לרוברט לבנדובסקי ותנסה לנצל את ההתמהמהות של באיירן מינכן שעדיין לא הגישה לו הצעה להארכת חוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully