וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בהולנד: קווינסי פרומס יואשם בניסיון רצח בן דודו

שחקן ספרטק מוסקבה שדקר את בן דודו עלול להישלח לעד 42 חודשי מאסר בפועל. ואן חאל הסביר מדוע לא זימן אותו לנבחרת, בה לא שותף מאז היורו: "קשה להתרכז בכדורגל"

תקציר: הולנד - נורבגיה 0:2/ספורט1

פרשת קווינסי פרומס חזרה לכותרות בכדורגל ההולנדי, כאשר ב"טלחראף" דווח היום (חמישי) כי שחקן נבחרת הולנד בעבר וספרטק מוסקבה בהווה יואשם בניסיון רצח בן דודו.

האירוע בו מואשם הכדורגלן התרחש ביולי 2020, כאשר פרומס דקר את בן דודו במהלך מסיבה משפחתית והותיר אותו עם פציעות קשות. הסוגייה עלתה לכותרות רק חמישה חודשים לאחר מכן, כאשר שחקנה של אייאקס דאז נעצר ובילה שני לילות במעצר.

לכל אורך התקופה התכחש פרומס להאשמות, כאשר גם עורך דינו טען כי מרשו כלל לא נכח במקום בעת האירוע. בהולנד ערכו השוואת למקרי דקירה אחרים שהתרחשו בעבר במדינה כדי לאמוד את חומרת העונש שעלול להיות מוטל על השחקן, ועל פי תקדימי העבר על פרומס עשוי להיגזר עונש מאסר בפועל של 24 עד 42 חודשים.

פרומס, ששיחק באייאקס בעת המעצר, הספיק לחזור בפברואר האחרון לקדנציה שנייה בקבוצה מבירת רוסיה, בה בילה גם בין 2014 ל-2018. השחקן בן ה-29 ערך 50 הופעות במדי נבחרת הולנד, במהלכן הבקיע שבעה שערים, כאשר הפעם האחרונה בה שיחק במדים הכתומים הייתה בשמינית גמר היורו, אז נבחרתו הפסידה 2:0 לצ'כיה והודחה.

מאמן נבחרת הולנד לואי ואן חאל על עגלת גולף בזמן האימון. Eric Verhoeven/Soccrates, GettyImages
הסביר מדוע לא זימן את פרומס. ואן חאל/GettyImages, Eric Verhoeven/Soccrates

לואי ואן חאל, שהחליף את פרנק דה בור בתור המאמן הלאומי לאחר ההדחה הכואבת, הסביר בחודש שעבר מדוע הוא לא מזמן את פרומס לסגל הנבחרת: "כששחקן מעורב במקרה שכזה, הרבה יותר קשה לו להמשיך ולהתרכז בכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully