וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק ניסיון רצח: פרומס חשוד בסחר בסמים ובחברות בארגון פשע

הקשר ההולנדי הודה בדקירת בן הדוד בהאזנות סתר, אבל בהולנד נחשף שהמשטרה צותתה לשיחותיו עוד לפני כן בחשד שמימן רכישת ארבעה טון קוקאין

ביברס נאתכו כובש ונפצע מול פיינורד, פרטיזן בלגרד הובסה 5:2/ספורט1

קווינסי פרומס נעצר לפני כשנה וחצי בחשד שדקר את בן דודו, וזה קרה שעות ספורות אחרי שהבקיע לזכות אייאקס. מאז הוא כבר הושעה ממועדון הפאר ההולנדי, נמכר לספרטק מוסקבה ולפני מספר חודשים פורסם בהולנד כי הוא יואשם בניסיון רצח בעקבות אותה דקירה באירוע משפחתי.

אתמול (רביעי) חשפו בתקשורת ההולנדית שפרומס הוקלט על ידי המשטרה ללא ידיעתו בשיחות עם אביו, אמו ודודתו שבהן הוא למעשה הפליל את עצמו בניסיון רצח, אבל רק היום התברר מדוע המשטרה עקבה אחר שיחותיו של פרומס - במפתיע, האזנות הסתר לא בוצעו בעקבות אותה דקירה.

קווינסי פרומס, קשר ספרטק מוסקבה. ALBERTO PIZZOLI, GettyImages
ארבעה טון קוקאין וחשד לחברות בארגון פשע. פרומס/GettyImages, ALBERTO PIZZOLI

ב"טלחרף" פורסם הערב שהמשטרה המקומית עקבה אחר פרומס וצותתה לשיחותיו לא בעקבות אותה דקירה, אלא הרבה קודם לכן. הסיבה היא שפרומס, כיום בן 30, נחשד במעורבות בסחר בסמים ובחברות בארגון פשע.

החשדות נגדו החלו באפריל 2020, אז הוא סומן כמי שייתכן שעומד מאחורי מימון של משלוח של ארבעה טון קוקאין שהגיע לנמל אנטוורפן ובעקבותיו נעצרו סוחרי סמים רבים באמסטרדם, שלא מן הנמנע שדרכם נמצא קצה חוט שקשר את פרומס. גם קרובי משפחתו של פרומס חשודים במימון העסקה ובהולנד לא שוללים שאותה עסקה שהסתבכה היא שהובילה לדקירת בן הדוד, מכיוון שבשיחות בהן הוקלט אמר פרומס להוריו ולדודתו ש"אף אחד לא יגנוב מאיתנו, יש לו מזל אם הוא נפצע רק ברגל".

כפי שפורסם אתמול, בהקלטות בהן פרומס הפליל את עצמו הוא גם טען: "אני מחוייב לדודה שלי ואהרוג את מי שגונב ממנה וגם את מי שגונב מאמא שלי. יש אנשים במשפחה שאני מוכן להרוג עבורם ולא אכפת לי מכלום, מי שיפגע במשפחה שלי יראה מי אני. אני לא רק כדורגלן ומי שיפגע בכן יראה גם צד אחר שלי. מזל שאין לי נשק חם, כי אחרת הדבר הזה היה נעשה למכוער עוד יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully