וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה נפרדה מבוסקטס ואלבה: "הטובים ביותר בעמדתם אי פעם"

האלופה הספרדית ערכה טקס פרידה לקפטן והמגן השמאלי יחד עם עזיבת האצטדיון הביתי לרגל שיפוצו. הקפטן הודה: "זה היה חלום ילדות, תודה לכל מי שליווה במסע", המגן הזכיר את וילאנובה: "האיש המיוחד שגרם לי לחתום פה"

תיקתקנו, 28.5/ספורט 1

ברצלונה נפרדה מאצטדיונה הביתי לתקופה הקרובה אתמול (ראשון) אחרי ניצחון 0:3 על מאיורקה, זאת בעקבות המעבר לאצטדיון האולימפי בעיר בעונה הבאה עד סיום שיפוץ הקאמפ נואו. מלבד הפרידה מהקהל הביתי באצטדיון האלמותי, אוהדי ברצלונה וכל אנשי המועדון ערכו פרידה מרגשת לשתי אגדות המועדון - סרג'יו בוסקטס וג'ורדי אלבה.

השניים פתחו בהרכב של האלופה הספרדית והוחלפו לקול תשואות הקהל וחיבוקים מהשחקנים והצוות המקצועי בירידה לספסל. לקפטן של הקטלאנים שגדל במועדון זה היה המשחק ה-721 במדי הבלאוגרנה, ובמאזנו 18 שערים, 45 בישולים, 9 אליפויות ספרד, שלושה גביעי ליגת האלופות, סופר קאפ אירופי וגביע העולם למועדונים, 7 גביעי ספרד ו-7 סופרקאפ ספרדי. לאלבה שעבר מולנסיה בקיץ 2012 תמורת 14 מיליון יורו בלבד, 27 שערים ו-99 בישולים ב-458 הופעות, במהלכן זכה ב-6 אליפויות, 5 גביעי ספרד, 4 סופרקאפ ספרדי, ליגת האלופות, גביע העולם למועדונים והסופר קאפ האירופי.

ג'ורדי אלבה לצד סרחיו בוסקטס במשחק הפרידה ברצלונה. רויטרס
פרידה מרגשת. בוסקטס ואלבה/רויטרס

בוסקטס הודה לקהל בסיום ודיבר בהתרגשות על התקופה שלו בקבוצה במשך כל כך הרבה שנים: "אני רוצה להודות לכל השחקנים ומי שליווה אותי בדרך הזאת - המאמנים, הצוות והקהל. זאת הייתה זכות ענקית לשחק במועדון הזה. תודה למשפחה שלי שתמיד הייתה לצדי. מאז שהייתי קטן חלמתי לשחק באצטדיון הזה. רציתי לחוש בגאווה של לשחק במועדון הטוב ביותר בעולם. אני חבר מועדון ואוהד. כעת, אני עוזב, אבל חלום הילדות שלי התגשם וזה היה הרבה מעבר למה שדמיינתי שאני יכול להגשים. זאת לא פרידה, אני משוכנע שעוד נתראה שוב בקרוב".

המגן השמאלי הצטרף והודה למאמנו לשעבר שנפטר מסרטן: "תודה לכולם, זאת הייתה זכות וגאווה ללבוש את החולצה של ברצלונה. מבחינה מקצועית, היום היה היום המאושר בחיי. אני תמיד אזכור את האיש המיוחד שגרם לי לחתום פה - טיטו וילאנובה. תודה לחבריי לחדר ההלבשה. השנה שיחקתי פחות, אבל אני גאה להיות חלק מברצלונה. למדתי המון מבוסקטס. תודה לכולכם".

ג'ורדי אלבה במשחק הפרידה ברצלונה. רויטרס
זכו לטקס פרידה של מלכים. אלבה ובוסקטס מונפים על ידי שחקני ברצלונה/רויטרס

ג'ורדי קרויף, מנהלה הטכני של ברצלונה שגם הוא ייפרד מהמועדון בקיץ, אמר על השניים: "פרידה גדולה, מכובדת ויפה מאלבה ובוסקטס. שניהם הביאו המון למועדון הזה. הזיכרון הטוב ביותר שלי מהבכורה שלי בקאמפ נואו כשחקן צעיר היה להבקיע גול נגיד ראסינג סאנטנדר".

אנדרה מארק טר סטגן הצטרף לאיחולי השחקנים: "זה יום עצוב, הקאמפ נואו לא יראה יותר שני שחקנים אגדיים. עברנו רגעים גדולים יחד עם בוסקטס ואלבה. זה כואב להיפרד, אבל אני רוצה לאחל להם את הטוב ביותר. זה היה כבוד לשחק לצדם".

סרג'י רוברטו, שיהפוך בעונה הבאה לקפטן החדש של הקבוצה, סיפר על הפרידה מצמד אגדות המועדון: "התכוננו למשחק האחרון שלהם ולפרידה שהגיעה להם באצטדיון הזה. בוסקטס, מהרגע הראשון שהגעתי לקבוצה הבוגרת עזר לי. ג'ורדי, גם הגיע יחד עם טיטו. הם הטובים ביותר אי פעם שהיה למועדון בעמדות שלהם. התשוקה של אלבה והמסירות של בוסקטס הם משהו מאוד מיוחד. אני אהיה הקפטן הבא וזה סימבולי ומיוחד מאוד עבורי. הייתי גאה להיות אחד מ-4 הקפטנים, ועכשיו כשאני אהיה הראשון זאת אחריות גדולה".

סרחיו בוסקטס ברצלונה. רויטרס
הקפטן נפרד. בוסקטס/רויטרס

לאורך כל טקס הפרידה מברצלונה, בוסקטס ואלבה במשחק האחרון בקאמפ נואו לתקופה הקרובה, הקהל הקטלאני לא הספיק לקרוא בשמו של ליאונל מסי, המקושר לחזרה למועדון כבר בקיץ הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully