וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה נפרדה מבוסקטס ואלבה עם ניצחון, סוסיאדד בליגת האלופות

פאטי כבש צמד ב-0:3 על מאיורקה, שהיה המשחק האחרון של שתי האגדות בקאמפ נואו. הבאסקים בטופ 4 למרות הפסד לאתלטיקו, ולנסיה הורידה את אספניול ליגה בתוספת הזמן

שערי השבוע של ספורט1/ספורט1

אחרי הניצחון של ריאל מדריד בסביליה, תשעת המשחקים הנותרים במחזור הלפני אחרון בליגה הספרדית נערכו הערב (ראשון). ברצלונה נפרדה בסטייל מהקאמפ נואו עם 0:3 על מאיורקה, אך הסיפור האמיתי היה בקרב על המקום הרביעי ובעיקר במאבקי ההישרדות.

אנסו פאטי, שחקן ברצלונה חוגג. רויטרס
איתות לקראת העונה הבאה? פאטי/רויטרס
ג'ורדי אלבה, שחקן ברצלונה נפרד. רויטרס
נפרד בדמעות. אלבה/רויטרס
סרחיו בוסקטס, שחקן ברצלונה. רויטרס
ברצלונה אומרת שלום לאגדה. בוסקטס/רויטרס

ברצלונה - מאיורקה 0:3

משחקה האחרון לעונה של האלופה בקאמפ נואו היה חגיגי במיוחד, כאשר מי שבלט מעל כולם היה השחקן שכיכב לעתים רחוקות העונה - אנסו פאטי. שחקן הכנף שאיבד ממעמדו קיבל את המקום בהרכב וכבש כבר בדקה הראשונה, והדברים נעשו קלו עוד יותר עבור המארחת כשאמאת' אנדייאיה השאיר את מאיורקה בעשרה שחקנים בדקה ה-14. פאטי השלים צמד בדקה ה-24, גאבי סגר סיפור עם שער נהדר בדקה ה-70.

במהלך המשחק ערכו הקטלאנים כבוד לשני העוזבים, ג'ורדי אלבה וסרחיו בוסקטס. צ'אבי החליף את השניים במחצית השנייה, כאשר כל יושבי הקאמפ נואו מחאו להם כפיים. בצד הפחות חיובי, אלכס באלדה נפצע והוא ייעדר בין שישה לשבעה שבועות, מה שלא ימנע ממנו להיות כשיר לפתיחת העונה הבאה.

שחקן ריאל סוסיאדד טאקה קובו מול שחקן אתלטיקו מדריד קוקה. Denis Doyle, GettyImages
סוסיאדד באלופות. קובו מול קוקה/GettyImages, Denis Doyle

אתלטיקו מדריד - ריאל סוסיאדד 1:2

הבאסקים אמנם נכנעו לקולצ'ונרוס שהשאירו את המאבק על הסגנות בחיים, אך הבטיחו את המקום בליגת האלופות בזכות ההפסד של ויאריאל לראיו וייקאנו. אנטואן גריזמן הבקיע נגד קבוצתו הראשונה בספרד בדקה ה-37, נהואל מולינה הכפיל בדקה ה-73. אלכסנדר סורלות' צימק בדקה ה-89, והאורחת חגגה בסיום חזרה לאלופות אחרי עשר שנים.

שחקני ולנסיה חוגגים לצד שחקני אספניול המאוכזבים. Aitor Alcalde, GettyImages
תחושות מנוגדות. ולנסיה חוגגת הישארות, אספניול כואבת את ירידת הליגה/GettyImages, Aitor Alcalde

ולנסיה - אספניול 2:2

שער שוויון שספגו התוכים בתוספת הזמן הוריד אותם בחזרה לליגת המשנה, בעוד העטלפים התקרבו להבטחת ההישרדות לעונה נוספת. דייגו לופס הבקיע לעטלפים בדקה ה-38 אך ססאר מונטס איזן כעבור שתי דקות. מרטין בריית'ווייט השלים מהפך בדקה ה-50, אך שלוש דקות לתוך תוספת הזמן סמואל לינו איזן ושלח את הקבוצה מברצלונה לליגת המשנה.

אלמריה - ויאדוליד 0:0

המארחת ידעה שניצחון יחלץ אותה ממאבקי ההישרדות עוד לפני הסיום, אך היא הסתפקה בנקודה מול הקבוצה שמתחת לקו האדום וגורלה יקבע גם כן רק בשבוע הבא. הסגולים יארחו במחזור הסיום את חטאפה, וניצחון עליה יבטיח לה סופית הישארות.

קאדיס - סלטה ויגו 0:1

ניצחון קריטי לצהובים, שהשאיר אותם עונה נוספת בליגה הבכירה. רובן סוברינו הבקיע בדקה ה-53 את השער היחיד בקרב התחתית הישיר והשאיר את סלטה לחוצה מאוד לקראת מחזור הסיום, אז תארח את ברצלונה כשהיא נקודה מעל הקו האדום.

חטאפה - אוסאסונה 1:2

הקבוצה הקטנה ממדריד כבר ראתה כיצד היא הסתבכה במאבקי התחתית עד הרגע האחרון של העונה כשכבר בדקה השנייה צ'ימי אבילה כבש בנגיחה והעלה את האורחת ליתרון. עוד לפני הירידה למחצית, חואנמי לאטאסה (39) נגח את השוויון היקר של המארחת, ובדקה ה-90 חיימה מאטה הפך והעניק שלוש נקודות יקרות שהפקיצו את חטאפה למקום ה-14 ויתכן שהשאיר את קבוצתו עונה נוספת בלה ליגה, לקראת מחזור סיום מותח ומרתק.

משחקים נוספים:

אתלטיק בילבאו - אלצ'ה 1:0
לאלצ'ה: לוקאס בוז'ה (90+2)

ג'ירונה - בטיס 2:1
לג'ירונה: מיגל גוטיירס (36). לבטיס: בורחה איגלסיאס (47 ו-77)

ראיו וייקאנו - ויאריאל 1:2
לראיו וייקאנו: ראול דה תומאס (56), איסי פלאסון (63). לוויאריאל: ג'ובאני לו סלסו (83)

המחזור האחרון בליגה הספרדית ייערך במלואו ביום ראשון ה-4 ביוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully