וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באיטליה: ז'וזה מוריניו לא ימשיך לאמן את רומא

ב-"Tutto Mercato" מדווחים כי הפורטוגלי החליט לעזוב את בירת איטליה, גם אם יניף את גביע הליגה האירופית בגמר מול סביליה בהמשך השבוע. המאמן עדיין מקושר לפ.ס.ז', שם ממתינים להחלטת זידאן

תקציר: פיורנטינה - רומא 1:2/ספורט 1

רומא של ז'וזה מוריניו אמנם סיימה את העונה מחוץ לרביעייה הראשונה בטבלה אחרי ההפסד אתמול (שבת) 2:1 לפיורנטינה בדקות הסיום, אבל היא עדיין תוכל לסיים את העונה עם כרטיס לליגת האלופות כשהיא תפגוש ברביעי את סביליה בגמר הליגה האירופית (22:00, ספורט1). עם ההצלחה החלקית העונה של הג'אלורוסי, באיטליה דווח היום כי המאמן הפורטוגלי צפוי לעזוב את רומא בתום העונה.

מוריניו שהיה שרוי במתיחות עם הנהלת המועדון בעקבות חוסר השקעה ברכש, ואף קושר למעבר לפריז סן ז'רמן, ריאל מדריד ונבחרת ברזיל בקיץ הקרוב, עשוי לבקש לעזוב בכל מקרה, לא משנה אם ייזכה בליגה האירופית בהמשך השבוע. למחזור הסיום מול ספציה הוא לא יוכל לעמוד על הקווים בעקבות הרחקה, כך שייתכן והפורטוגלי עמד בפעם האחרונה באיטליה כמאמן רומא.

עוד בכדורגל עולמי

מאמן רומא ז'וזה מוריניו עם גביע הקונפרנס ליג, 2022. Chris Brunskill/Fantasista, GettyImages
יעזוב עם תואר אירופי נוסף? מוריניו/GettyImages, Chris Brunskill/Fantasista

המאמן הכחיש לאחרונה שבפריז יצרו קשר איתו, אך בעקבות הדיווח של "Tutto Mercato", ייתכן ולפורטוגלי יש כבר יעד חדש שהוא ירצה לסגור בשלב מוקדם לפני תחילת חלון ההעברות על מנת לבנות פרויקט חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully