וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מאוריסיו פוצ'טינו חתם על חוזהו כמאמן צ'לסי

עודכן לאחרונה: 28.5.2023 / 14:51

הארגנטינאי בן ה-51 ישוב אל הקווים כשנה לאחר שסיים את דרכו בפריז סן ז'רמן. ינסה לשקם את הבלוז לאחר עונת הבלהות בפרמיירליג

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - צ'לסי 1:4/ספורט1

צ'לסי תחתום הערב (ראשון, 18:30) את עונתה הגרועה ביותר בפרמיירליג, כשתארח את ניוקאסל למשחק חסר חשיבות מבחינתה. פרנק למפארד ייפרד פעם נוספת מהקהל בסטמפורד ברידג', ובקרוב יהפוך מינויו של מאוריסיו פוצ'טינו לרשמי, והוא זה שיעמוד על הקווים.

לפי "טלגרף", הארגנטינאי בן ה-51 כבר חתם על חוזהו, שאמור להיות תקף עד 2026. פוצ'טינו לא אימן מאז פוטר מפריז סן ז'רמן בתום עונת 2021/22, והוזכר כמועמד לשלל תפקידים אחרים. בארון התארים שלו זכייה עם הפריזאים באילפות צרפת, זכייה אחת בגביע הצרפתי וזכייה אחת בגביע הליגה עם טוטנהאם, לצד הופעה אחת בגמר ליגת האלופות (2018/19 עם התרנגולים).

מאמן פריז סן ז'רמן, מאוריסיו פוצ'טינו. Quality Sport Images, GettyImages
משימה לא פשוטה. פוצ'טינו/GettyImages, Quality Sport Images

עוד בכדורגל העולמי

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

כשלמפארד נשאל לפני ימים האם לפוצ'טינו מצפה המשימה הכי קשה ב-20 השנים האחרונות של צ'לסי, השיב: "אני לא יודע, זו כותרת טובה אבל אני לא יודע. מעכשיו זו בעיה שלו", חייך ואמר. "אני עדיין חושב שזו משרה נהדרת. בפעם הראשונה שקיבלתי אותה, זה כנראה בגלל שמאמנים בכירים לא רצו בה. זה ברור לי. אני מאחל למאמן החדש בהצלחה. אני מקווה שניתן לאוהדים סיבה לצאת לקיץ הזה קצת יותר אופטימיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully