וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאחרים בגלל שנ"צ, לא קושרים שרוכים לאימון: ה"שכונה" בצ'לסי

באנגליה חשפו חלק מהמחדלים בהתנהלות שחקני הבלוז ("גוררים רגליים"), שרושמים עונת נפל, והוסיפו: מעל שישה ביקשו לעזוב

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - צ'לסי 1:4/ספורט1

צ'לסי עלולה לסיים את העונה במיקום הכי גרוע שהיה לה בעידן הפרמיירליג, ואתמול (שבת) נחשפו חלק מהסיבות שהובילו לכך. הלכלוך החל לצאת החוצה דרך דיווח ב"טלגרף", שם סיפרו על חוסר המקצועיות ואי שביעות הרצון של שחקנים מסוימים.

הבעלים החדש טוד בולי בזבז מעל 600 מיליון ליש"ט על רכש בשנתו הראשונה, וכמות השחקנים המוגזמת בסגל הביאה לכך שחלק יושבים על הרצפה באסיפות קבוצתיות, כאשר באימונים הצוות המקצועי לא ממש מצליח להיות במעקב על כולם, ויש כאלה שמנצלים זאת כדי להתנהל באופן מזלזל: "יש שחקנים שגוררים רגליים על כר הדשא ואפילו לא קושרים שרוכים", נכתב בדיווח.

עוד גילו ב"טלגרף" שלפחות שחקן אחד איחר לאוטובוס בגלל שהלך לישון שנת צהריים בביתו אחרי אימון. מה שלא פחות חמור, הוא שעל פי התקשורת האנגלית עבירת המשמעת לא נענתה בתגובה הולמת, אלא רק ב"גיחוכים ונענועי ראש".

שחקני צ'לסי מאוכזבים. OLI SCARFF/AFP, GettyImages
התנהלות שכונתית. צ'לסי/GettyImages, OLI SCARFF/AFP

עוד כדורגל עולמי

בנוסף, למרות ניסיונותיו של המנג'ר הזמני פרנק למפארד להציב סטנדרטים גבוהים ולהביא לשינוי, בין השאר באמצעות שיחות אישיות, יותר משישה שחקנים הביעו בפני למפארד את רצונם לעזוב.

מה שבטוח, לא מעט אכן יעזבו: "מעשים כמו מיכאילו מודריק יורד על מישהו בחדר הכושר, שחקנים צוחקים אחרי הפסד ובקשות לעזוב - מראים כמה השינוי נחוץ", כתבו באנגליה.

  • עוד באותו נושא:
  • צ'לסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully