וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד לפני הזכייה באליפות: קאן וסליהמידז'יץ' פוטרו מבאיירן מינכן

המנכ"ל והמנהל הספורטיבי קיבלו הודעה על סיום דרכם, הנס ורומניגה יהיו מעורבים בתכנון העונה הבאה. מולר נדהם: "עכשיו הודיעו?". שוער העבר לשחקנים: "אסרו עליי לחגוג איתכם". טוכל: "צריך לעכל את זה, מקווה שאמשיך"

תקציר: באיירן מינכן זכתה באליפות גרמניה עם ניצחון חוץ 1:2 על פ.צ. קלן/ספורט1

אם לא די בטלטלה הרגשית שייצר היום (שבת) מחזור הסיום המרתק בבונדסליגה, מיד אחריו הוטלה פצצה על ידי התקשורת הגרמנית: כבר אתמול ועוד לפני הזכייה הדרמטית של באיירן מינכן באליפות 11 ברציפות, המנכ"ל אוליבר קאן והמנהל הספורטיבי חסן סליהמידז'יץ' קיבלו הודעה על סיום דרכם במועדון, במהלך ישיבת הנהלה שכונסה בהתראה קצרה. האלופה הנצחית אישרה את הפרסומים בהודעה רשמית, זמן קצר אחרי הזכייה.

בעוד האחרון צפה מהיציע בניצחון 1:2 על קלן שהבטיח את התואר, קאן נעדר מהמשחק ובסביבת המועדון טענו כי הוא סובל משפעת, אלא ששוער העבר שפך אור על מה שהתרחש מאחורי הקלעים, כשצייץ בסמוך לסיום המשחק: "מדהים! ברכות ומחמאות לכם, בחורים! תמיד אמרתי לכם לתת הכל ולא לוותר עד הסוף, אני גאה בכם על ההישג! הייתי רוצה לחגוג איתכם, אבל למרבה הצער אני לא יכול להיות שם היום כי אסרו עליי. מצפה לעונה הבאה".

מי שיירש את תפקידו של קאן הוא סגנו, יאן-כריסטיאן דריזן, וביחד עם הנשיא הרברט היינר, חבר ההנהלה אולי הנס (הנשיא לשעבר), המנכ"ל לשעבר קרל-היינץ רומניגה וכמובן המאמן תומאס טוכל - הם יהיו אחראים על בניית הקבוצה לעונה הבאה.

מנכ"ל באיירן מינכן אוליבר קאן. רויטרס
נשלח הביתה. אוליבר קאן/רויטרס

עוד כדורגל עולמי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מי שנדהם לקבל את הבשורה הוא קפטן באיירן מינכן תומאס מולר, ששמע זאת בריאיון ל"סקיי גרמניה" בסיום המשחק בקלן, ואמר: "עכשיו הודיעו על זה? דקה אחרי שריקת הסיום? לא ידעתי שום דבר עד לרגע זה".

דריזן צפוי גם להיכנס לתפקיד המנכ"ל, כשהוא נחשב מקורב מאוד ל"גווארדיה הוותיקה" בהנהלת באיירן, אשר בראשה עומדים הנס ורומניגה. בתקשורת הגרמנית טוענים כי לא ברור אם ימונה מחליף לסליהמידז'יץ'. הבוסני הודיע לשחקנים על עזיבתו בחדר ההלבשה אחרי הזכייה באליפות.

זה לא הזעזוע הראשון שעוברת באיירן בחודשים האחרונים, כי כזכור, רק בתחילת מרץ פוטר במפתיע המאמן יוליאן נאגלסמן, ימים ספורים לפני הקלאסיקר מול דורטמונד, כשהבווארים צעדו בראש הטבלה ועדיין היו במרוץ גם בליגת האלופות ובגביע הגרמני. קאן וסליהמידז'יץ' היו אחראים על הצעד ההוא וספגו ביקורת חריפה על כך מהקולגות בצמרת ההנהלה, בין השאר כיוון שנאגלסמן גילה על פיטוריו דרך התקשורת בזמן ששהה בחופשה.

חסן סליהמידז'יץ', המנהל הספורטיבי של באיירן מינכן. Matthias Hangst, GettyImages
זעזוע. חסן סליהמידז'יץ' במשחק נגד קלן היום/GettyImages, Matthias Hangst

טוכל, לעומת הקפטן שלו, לא הופתע היום: "ידעתי על זה מאתמול. חסן יצר איתי קשר לפני שמונה שבועות, וביחד עם אוליבר קאן שכנע אותי שנעשה את זה ביחד. יש להם חלק מאוד גדול באליפות, הם נתנו לי את ההזדמנות, אז אני צריך לעכל את זה". המאמן הודה שמדובר ברעידת אדמה לא פשוטה: "במקום לחגוג, יש לנו סוגיה פוליטית חדשה על הפרק". כשנשאל האם ימשיך על הקווים, טוכל ענה בחיוך: "אני מקווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully