וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פולהאם רוצה להשאיר את סולומון, טוטנהאם מובילה אם יחליט לעזוב"

המירוץ להתחמת הישראלי התחמם מאז שנודע שיוכל להצטרף כשחקן חופשי בקיץ. קבוצתו הנוכחית ויריבתה הלונדונית בתמונה, לפי דיווח ב"את'לטיק"

תקציר: פולהאם - קריסטל פאלאס 2:2/ספורט1

פולהאם תנעל מחר (ראשון, 18:30, ספורט4) את עונת החזרה המוצלחת שלה לפרמיירליג כשתתארח אצל מנצ'סטר יונייטד, במה שעשויה להיות הופעת הפרידה של מנור סולומון מהקוטג'רס. עתידו של הישראלי היה אמור להיות בידיים של שחטאר דונייצק בקיץ הקרוב, אך בעקבות החלטת פיפ"א לאפשר לזרים השייכים לקבוצות אוקראיניות להשהות את חוזיהם לשנה נוספת לאור המלחמה במדינה, סולומון יוכל לחתום בקבוצה חדשה בחינם כבר הקיץ. משמעות ההחלטה היא ששחטאר, בה סולומון חתום עד ינואר 2024, לא תרוויח עליו כלל והוא יעזוב אותה סופית כשחקן חופשי.

שחקן הכנף הישראלי אמנם איבד את המקום בהרכב של מרקו סילבה בתקופה האחרונה, אך לפי דיווח ב"את'לטיק", פולהאם רוצה להשאיר אותו בחוזה קבוע כשגם טוטנהאם אורבת. הספרס בוחנים את האפשרות להחתים את שחקן נבחרת ישראל, והיא אכן תוביל את המירוץ אם יחליט סולומון שלא לחזור לפולהאם. עדיין לא התקבלה החלטה בנוגע לעתידו של סולומון, כאשר הציפייה היא שבקרוב הוא יקבל הצעות מקבוצות נוספות.

יש לציין כי לטוטנהאם עדיין אין מאמן קבוע, שכן מאז פיטורי אנטוניו קונטה עמדו על הקווים שני מאמנים זמניים והבעלים דניאל לוי עדיין לא מצא מחליף קבוע שייכנס לתפקיד לקראת העונה הבאה. כבר אתמול (שישי) דווח כי ליון הצרפתית בעקבות סולומון, כאשר נציגיו אמרו לתקשורת במדינה כי הוא מחזיק בהצעות מאנגליה וגרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully