וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורת ענק מפיפ"א: מנור סולומון יהפוך לשחקן חופשי בקיץ

קשר פולהאם אמור היה לחזור לשחטאר דונייצק, אבל הארכת החוק שמאפשר לשחקנים מאוקראינה ומרוסיה להשעות את חוזיהם בעקבות המלחמה, יסייע לו להישאר בליגות הבכירות

התגובות אחרי ניצחון מנצ'סטר סיטי על פולהאם, כולל מנור סולומון/ספורט1

בשורה גדולה למנור סולומון. הקשר הישראלי, שבקיץ עזב באופן חד צדדי את שחטאר ועבר לפולהאם כמושאל בחסות החוק של פיפ"א שמאפשר לשחקני הליגות ברוסיה ובאוקראינה לעזוב גם ללא אישור קבוצתם ובעצם להשעות את החוזה למשך עונה, יוכל לעשות זאת גם במהלך העונה הבאה.

סולומון בוודאי חשש שיהיה לו קשה למצוא קבוצה שתסכים לדרישות שחטאר, אצלה הוא נמצא תחת חוזה עד דצמבר הקרוב, אלא שפיפ"א הודיעה השבוע על הארכת החוק לפחות לעונה נוספת והמשמעות היא שסולומון הופך לשחקן חופשי לאור העובדה שגם כך בדצמבר חוזהו באוקראינה יסתיים, בניגוד למה שקרה לו העונה עם פולהאם שבשורותיה חתם לעונה אחת בשל הידיעה שיהיה עליו לשוב לשחטאר לפחות לחצי השנה שנותרה בחוזהו.

מנור סולומון, שחקן פולהאם. Chris Brunskill/Fantasista, GettyImages
זכה לבשורה ענקית עבורו. סולומון/GettyImages, Chris Brunskill/Fantasista

בשביל שסולומון יוכל לנצל את החוק הנ"ל גם בעונה הקרובה, כל שעליו הוא להודיע על כך במכתב רשמי לשחטאר דונייצק עד ה-1 ביולי הקרוב, משמע שיש לו למעלה מחודש למצוא קבוצה חדשה או לסכם על חוזה חדש בפולהאם, במדיה מיעט לשחק בשבועות האחרונים.

כזכור, סולומון הצטרף לפולהאם לקראת פתיחת עונת הפרמיירליג, אבל לצערו נפצע באוגוסט ונעדר כחצי שנה. הוא חזר למגרשים בינואר והדהים כאשר הבקיע בחמישה משחקים רצופים, מהם ארבעה בפרמיירליג, ולפני מחזור סיום העונה ביום ראשון נגד מנצ'סטר יונייטד לזכותו חמישה שערים ב-23 הופעות, בסך הכל שותף 805 דקות בכל המסגרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully